Ik wil graag.......ooit een heel groot aquarium in me huishuis bouwen. Dus aan me vader voorgesteld of ik bij hem in de zaak een aquarium mag bouwen ( kan ik alvast oefenen) :p
Hij vind het een goed idee dus ik ga nu een plan maken en informatie vergaren om met de bouw te starten dit zal waarschijnlijk eind januari zijn.
Het word een betonplex aquarium met aan de voorzijde een ruit uiteraard.
Ik heb vandaag wat dingen opgemeten en de maten zullen ongeveer 210x70x60 wat uitkomt op ongeveer negenhonderd liter.
Nou weet ik alleen nog niet waar ik de betonplex mee moet gaan bekleden.....kan dat gewoon kaal of met epoxy ...glasvezel.....vloeibaar vijverfolie.
Verder weet ik ook nog niet wat voor pompen/filters erop wil.....iemand nog ideeën of ervaring met bepaalde grote pompen.
Kwa vissen weet ik.het ook nog niet of het worden discussen of malawi cichlide.......
Dit is waar het aquarium komt.....me vader heeft een keukenbedrijf en het leek mij altijd al vet gaaf om een aquarium als achterwand van de keuken te doen......dat word het niet helemaal maar het komt in de buurt.
Tips etc zijn altijd welkom