Ik was helemaal vergeten te vertellen dat toen ik thuis kwam dat ik weer wat eitjes ontdekte. Deze moet ik er nog uithalen maar ik had even geen puf meer na het WK
Met de Artemia was het niet goed. Er waren er heel veel niet uitgekomen, ik denk dat dat kwam omdat ik te weinig zout erin had gedaan. Nu heb ik dus wat meer zout erin gedaan, en nieuwe eitjes. Ik heb de oude Artemia weggedaan, omdat als ik wat eruit wilde halen haalde ik ook onuitgekomen eitjes erbij en daar kunnen de jongen niet zo goed tegen.
De Corydoras baby's hebben nu een nieuw plaatstje namenlijk boven op de lichtkap

Dan blijven ze een beetje warm. Alleen wat nu wel lastig word is dat ze dan in warm water zitten nu en als ik water wil verwisselen dat ze dan in 1x in koud water komen, dus ik zit nog een beetje te twijfelen of ik ze daar niet vanaf haal. Net ook weer even stofvoer gegeven en smullen maar. Helaas word het water daar zo troebel van dus ik vrees dat ik weer water moet verversen.
Ook had ik al nagedacht om ze misschien in een drijfbakje te doen in het aquarium van de juwel vision 260. Maar ik weet niet of dat een slim idee is, omdat het water daar erg vuil in word.
Een andere optie is het bakje (ijsbakje waar ze nu in zitten) gewoon in de juwel hangen en dan met een luchtpompje. Dus daar moet ik nog even over na denken, want ze kunnen neem ik aan al wel een beetje tegen licht.
Lang verhaal maar dan nog:
Groetjes