HELP!!!!!
-
Gast
-
Gast
dat is jammer, dan wisten we waar het aan lag.
mogelijk het rubber dan nog.
Helaas heb ik die prof 2 nooit helemaal goed bekeken en ook nooit aangeschaft.
Kan je misschien een paar foto's maken van waar jij denkt dat de lekkage zit en de boven zij en onderkant van het motorhuis.
Misschien dat wij dan een goed beeld krijgen.
mogelijk het rubber dan nog.
Helaas heb ik die prof 2 nooit helemaal goed bekeken en ook nooit aangeschaft.
Kan je misschien een paar foto's maken van waar jij denkt dat de lekkage zit en de boven zij en onderkant van het motorhuis.
Misschien dat wij dan een goed beeld krijgen.
-
witte
Onderwerp auteur - 200-400

Ja weer een o-ringetje gevonden daar waar het water uitkomt zit een doorzichtig buisje met streepjes erop(waar de slang in komt) waaraan je kan zien hoeveel water er door heen stroomt,heb het eruitgehaald,schoongemaakt en bleusilicone eropgedaan en terug gemonteerd,zal de uitslag vandaag niet meer weten,ff laten uitharden,fotos gaat me nooit luken op deze site vindt ik te moeilijk ben niet zo'n computerfreak. gr Hans
Re: HELP!!!!!
Je kan foto's ook wel mailen dan plaatst ik ze wel online voor je. Of je maakt een fotoalbum aan via :
Foto uploaden dan is er gelijk een fotoalbum aangemaakt.
Foto uploaden dan is er gelijk een fotoalbum aangemaakt.
Heb je die link ook al eens geprobeerd? even naar je foto bladeren op je pc een naam geven en op versturen klikken. Dan komt er vanzelf een album die wij dan wel kunnen vinden voor je.kevin schreef:http://www.aquafora.nl/gallery/upload.php
-
witte

ik heb wat fotos geplaatst in ''mijn album''
-
witte

NEE niet gelukt,in de garage een uur laten draaien de spoelbak als reservoir en geen lekkage,installeer alles in 30 seconde alles nat ik denk toch dat misschien met de enigzins stugge slangen een beetje geforceerd wordt op de snelspanner van de slangen aan de pomp,dus ben ik van ellende maar om een nieuwe gegaan een aqua pro 3 die waren in de aanbieding bij intratuin voor 39 euro dus de schade valt mee,wel jammer dat iemand het er niet bij gezegd heeft ook al was hij niet duur maar aan de kalkafzetting te zien heeft hij toch al langer gelekt maar ja goed koop kan ook duurkoop zijn,toch allemaal bedankt voor jullie reakties. groeten hans