jari4now schreef:Maanvissen en Garnalen gaan wel samen, de jongen zullen wellicht gegeten worden, maar zorg voor voldoende schuilruimte en zet de tempratuur niet te hoog en dan gaat het prima samen
de temperatuur van mijn bak staat op 25 is dat oke?
jari4now schreef:Maanvissen en Garnalen gaan wel samen, de jongen zullen wellicht gegeten worden, maar zorg voor voldoende schuilruimte en zet de tempratuur niet te hoog en dan gaat het prima samen
fijn om te horen dat jouw barbeeltjes nooit knabbelde aan de goeramie,sdeefdeef schreef:Eerlijk gezegd vind ik jou bak iets aan de kleine kant voor maanvissen. Die vinden een hogere bak toch fijner.
Ik dacht dat voor maanvissen minimaal een waterdiepte van 50cm wordt aangeraden. Dit om vergroeiingen van de vinnen te voorkomen.
Over barbelen die knabbelen. Ik heb mijn vijfbandbarbeeltjes nooit betrapt op knabbelen aan de sprieten van mijn goerami. En mijn goerami's hebben altijd hun volledige sprieten gehad en gehouden.
Biancab schreef:Ik heb zelf sherry barbeeltjes gehad en ook die nooit kunnen betrappen op knabbelen aan lange sprieten en/of vinnen.