Ff zonder gekheid, zijn nog woningen zat te krijgen hier hoor, dus wat houd je tegen??
vraag
-
ijsselmeer
Onderwerp auteur - 200-400

Re: vraag
Wie mij tegenhoud weet ik niet ,maar wel weet ik wie voorrang krijgen 
VAREN IS FIJNER DAN JE DENKT
-
ijsselmeer

Vraagje , als ik beneden op een pagina op oplopend of aflopend en op oke klikt ,dan moet ik de volgende keer weer op aflopend en oke klikken om het laatste berichtje te zien is dat normaal ? ik kom uit de postduiven tijdperk dus weet ik dit niet of hebt mijn pc weer schijnzwangerschap neigingen 
-
ijsselmeer

Oke Fenna bedankt ,ik ga het proberen .
Ik dacht het met einde pagina verzetten genoeg was ,maar dat is dus niet zo ?
Ik dacht het met einde pagina verzetten genoeg was ,maar dat is dus niet zo ?
-
ijsselmeer

Oke Fenna ,
Laat ik nu ook eens modern schrijven,
k`h ht bgp.
k`h ht bgp.
Blijf maar ouderwets....ijsselmeer schreef:Oke Fenna ,
k`h ht bgp.
Dat is makkelijker voor ons allen
Je zal moeten vallen om daarna op te staan anders zal je nooit leren ^-^
De weg naar succes lijdt door dalen om vervolgens een top te bereiken.
-
ijsselmeer

ja daaaag ,ik heb jullie taaltje ook moeten ontcijfer al een paar jaar lang en doe ik ff modern is het weer niet goed ,die jeugd van tegenwoordig
.
Nee geintje ,maar toch wel leuk gevonden he en nog makkelijk te ontcijferen ook zag je boven in de regel ff mooi he
dat betekend toch effe of even 
Nee geintje ,maar toch wel leuk gevonden he en nog makkelijk te ontcijferen ook zag je boven in de regel ff mooi he
Ff is inderdaad evenijsselmeer schreef:ja daaaag ,ik heb jullie taaltje ook moeten ontcijfer al een paar jaar lang en doe ik ff modern is het weer niet goed ,die jeugd van tegenwoordig.
Nee geintje ,maar toch wel leuk gevonden he en nog makkelijk te ontcijferen ook zag je boven in de regel ff mooi hedat betekend toch effe of even
Klnkrs wgltn s nt d mdrn tl
Klinkers weglaten is niet de moderne taal
Wat wel modern is idk (i don't know, ik weet het niet). Tegenwoordig vaak turkse/Marokkaanse en engelse woorden ofzo.
Zouden natuurlijk ook 'ouderwets'
kunnen gaan praten, als dat makkelijker is.
-
ijsselmeer

Zouden natuurlijk ook 'ouderwets'kunnen gaan praten, als dat makkelijker is.....
--------------------------------------------------------------
Is niet alleen makkelijker maar echt Hollands wat wij met z`n alle op school hebben geleerd en dat MOETEN wij zo houden .
En dat moderne taaltje ENGELS is natuurlijk ook niet van hier WAAROM vraag ik mij af dat eeuwige Engels ook op de tv dan loopt er een huismakelaar een huis binnen en dan op een gegeven moment zegt die vent die is kamer kamer voor de KIDS
en nu zie u de MASTERROOM ik dacht de eerste keer dat hij een SM kamer wilde laten zien en dat word ranselen
maar nee hoor , dus gewoon de kinderslaapkamer en de ouderslaapkamer of slaapkamer voor de ouders als dat beter klinkt dus laten we nu dat papiomento nederlands &steenkolen Engels nu eens vergeten en gewoon NEDERLANDS praten en schrijven zodat een 80 /90 jarige dit ook nog kan lezen .
Dit is wel
maar toch wel leerzaam toch 
Is niet alleen makkelijker maar echt Hollands wat wij met z`n alle op school hebben geleerd en dat MOETEN wij zo houden .
En dat moderne taaltje ENGELS is natuurlijk ook niet van hier WAAROM vraag ik mij af dat eeuwige Engels ook op de tv dan loopt er een huismakelaar een huis binnen en dan op een gegeven moment zegt die vent die is kamer kamer voor de KIDS
Dit is wel
ijsselmeer schreef:Zouden natuurlijk ook 'ouderwets'kunnen gaan praten, als dat makkelijker is.....
En dat moderne taaltje ENGELS is natuurlijk ook niet van hier WAAROM vraag ik mij af dat eeuwige Engels ook op de tv dan loopt er een huismakelaar een huis binnen en dan op een gegeven moment zegt die vent die is kamer kamer voor de KIDSen nu zie u de MASTERROOM ik dacht de eerste keer dat hij een SM kamer wilde laten zien en dat word ranselen
maar nee hoor , dus gewoon de kinderslaapkamer en de ouderslaapkamer of slaapkamer voor de ouders als dat beter klinkt dus laten we nu dat papiomento nederlands &steenkolen Engels nu eens vergeten en gewoon NEDERLANDS praten en schrijven zodat een 80 /90 jarige dit ook nog kan lezen .
Dit is welmaar toch wel leerzaam toch
-
ijsselmeer

Wat vind je
een gedeelte van de tekst of de gehele tekst ?
De eerste regel schreef ik niet die schreef jij toch?
Zullen wij nu weer over visjes graag schrijven Stefan, want ik begrijpt dat het niet is tegen te houden ,het is de tijd mijn zoons zaten ook eerst met ff en nu weer in het Engels te schrijven ,maar ik oude bonk blijf bij het Nederlands .
En het geschreven woord komt meestal hard over ,dus lees de zinnen met zachtheid
ik ga nu even met de tijd mee dus NO HARD FELLINGS of ik het goed schrijft weet ik niet maar jullie kunnen het wel ontcijferen toch? 
Een fijn weekend
De eerste regel schreef ik niet die schreef jij toch?
Zullen wij nu weer over visjes graag schrijven Stefan, want ik begrijpt dat het niet is tegen te houden ,het is de tijd mijn zoons zaten ook eerst met ff en nu weer in het Engels te schrijven ,maar ik oude bonk blijf bij het Nederlands .
En het geschreven woord komt meestal hard over ,dus lees de zinnen met zachtheid
Een fijn weekend
Jij ook een fijn weekend 
ofc (ofcourse=jazeker), we gaan maar weer over visjes beginnen.
In deze 2 zinnen kan je echt wel veel 'moderne' woorden stoppen
Heb het maar weggelaten, is beter denk ik 
ofc (ofcourse=jazeker), we gaan maar weer over visjes beginnen.
In deze 2 zinnen kan je echt wel veel 'moderne' woorden stoppen
-
ijsselmeer

Heel verstandig ,maar niet gaan solliciteren met ofc en dergelijke afk want dan kan het wel eens mis gaan .
over op de visjes
nu oke?
over op de visjes