Bio CO2: toch maar eens proberen..
Re: Bio CO2: toch maar eens proberen..
Inderdaad, ja. Gist is een levend organisme dat moet eten dus die suiker is met zoveel gist zo weg.
Ik had een recept gezien waar stond 0,15 tot 1 gr. op 100 gr. suiker. Heb nu geprobeerd ca. 1 gr. te doen. Eens zien wat dat doet. Jij doet 1 zakje (7 gr) op 250 gr suiker, en dat per fles dan ?
Ik had een recept gezien waar stond 0,15 tot 1 gr. op 100 gr. suiker. Heb nu geprobeerd ca. 1 gr. te doen. Eens zien wat dat doet. Jij doet 1 zakje (7 gr) op 250 gr suiker, en dat per fles dan ?
Inderdaad, ja. Gist is een levend organisme dat moet eten dus die suiker is met zoveel gist zo weg.
Ik had een recept gezien waar stond 0,15 tot 1 gr. op 100 gr. suiker. Heb nu geprobeerd ca. 1 gr. te doen. Eens zien wat dat doet. Jij doet 1 zakje (7 gr ?) op 250 gr suiker, en dat per fles dan ?
Ik had een recept gezien waar stond 0,15 tot 1 gr. op 100 gr. suiker. Heb nu geprobeerd ca. 1 gr. te doen. Eens zien wat dat doet. Jij doet 1 zakje (7 gr ?) op 250 gr suiker, en dat per fles dan ?
Neen, ik doe een half zakje (ongeveer 2 theelepels) op 250 gr suiker per fles. 
jaa.... dat schreef je ook al, dat halve zakje.... Ik hoop dat het aan mijn bril ligt... ppfff.
Moet toch eens een beetje meer ontspannen, geloof ik.
En waarom mijn vorige post er zo vaak opstaat, snap ik ook al niet..
Moet toch eens een beetje meer ontspannen, geloof ik.
Hihihi geeft niks hoorThiqua schreef:jaa.... dat schreef je ook al, dat halve zakje.... Ik hoop dat het aan mijn bril ligt... ppfff.![]()
Moet toch eens een beetje meer ontspannen, geloof ik.![]()
Neem een kopje thee
Beetje ongeduldig op het knopje gedrukt misschien?
Je kunt dubbele berichten laten verwijderen door ons geweldige team van toezichthouders (
Ze zijn al verwijderd

Dankjewel voor dit compliment *geeft brokje*Catfish schreef: Je kunt dubbele berichten laten verwijderen door ons geweldige team van toezichthouders () door op het uitroeptekentje rechtbovenin het bericht te klikken
Handig kunnen we alle berichten van Linda er af laten halenCatfish schreef: Je kunt berichten laten verwijderen door ons geweldige team van toezichthouders () door op het uitroeptekentje rechtbovenin het bericht te klikken
"It's nice to be important, but it's more important to be nice."
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... 89&start=0
stylz schreef:Handig kunnen we alle berichten van Linda er af laten halenCatfish schreef: Je kunt berichten laten verwijderen door ons geweldige team van toezichthouders () door op het uitroeptekentje rechtbovenin het bericht te klikken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Catfish schreef:stylz schreef:Handig kunnen we alle berichten van Linda er af laten halenCatfish schreef: Je kunt berichten laten verwijderen door ons geweldige team van toezichthouders () door op het uitroeptekentje rechtbovenin het bericht te klikken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"It's nice to be important, but it's more important to be nice."
Hoe gaat het nu met je co2?? Gaat deze al langer mee dan eerst?
Of moet je dan eerst nog even 4 dagen wachten?
Ja, inderdaad even wachten. Is nu wel constanter qua bubbels. Bij de eerste was het eerst als een gek en de tweede dag zag je het al teruglopen. Dat is nu minder het geval, dus we houden goeie hoop. Ik laat wel weten of het beter gaat.
klinkt veelbelovend iig!
Zo, nu loopt het prima. Heb Zondag de fles gewisseld en heb nu het recept van Catfish eens aangehouden. De fles was Zondag nog niet afgelopen hoor, maar op Zondag doe ik de wekelijkse werkzaamheden zoals waterwissel, planten bijwerken, ramen lappen etc. Dus dan komt wissel van de CO2 fles daar nu bij. Nu eens zien of deze 2 weken blijft draaien. Tot op vandaag is de opbrengst zeer constant, maar goed dat zijn pas 3 dagen.
Thiqua schreef:Zo, nu loopt het prima. Heb Zondag de fles gewisseld en heb nu het recept van Catfish eens aangehouden. De fles was Zondag nog niet afgelopen hoor, maar op Zondag doe ik de wekelijkse werkzaamheden zoals waterwissel, planten bijwerken, ramen lappen etc. Dus dan komt wissel van de CO2 fles daar nu bij. Nu eens zien of deze 2 weken blijft draaien. Tot op vandaag is de opbrengst zeer constant, maar goed dat zijn pas 3 dagen.
Ik heb zo nu en dan nog wel eens goeie tips
Fijn dat ie nu beter draait!