Over je andere vraag:
Eerst de goedkopere functionele zuurstofplanten, zoals je zelf al aangeeft

Bij APO verkopen ze planten starterspakketten. Zijn deze geschikt om het aquarium mee in te draaien? Of is dit zonde en kan ik beter een stuk of 5 snelgroeiers voor de eerste maand aanschaffen?Fabian schreef:Over je andere vraag:
Eerst de goedkopere functionele zuurstofplanten, zoals je zelf al aangaf
Noppes, dat zijn al de 'normale' tropische plantenIrshad schreef:Bij APO verkopen ze planten starterspakketten. Zijn deze geschikt om het aquarium mee in te draaien? Of is dit zonde en kan ik beter een stuk of 5 snelgroeiers voor de eerste maand aanschaffen?Fabian schreef:Over je andere vraag:
Eerst de goedkopere functionele zuurstofplanten, zoals je zelf al aangaf

Ik bedenk me/voel nu dat deze achterwand NIET van kunststof is. Ik kan ook niet beschrijven welk materiaal het wel is.. Ik kan er met mijn nagel indrukken en dan brokkelt het ook af. Het lijkt een soort verharde schuim.Irshad schreef:Ik ben van plan om een fefi's cliff aan te schaffen, is het voor deze achterwand ook nodig om hem met epoxy in te smeren?Fabian schreef:Destijds heb ik geen epoxy aangebracht, en nu begint de wand toch wel af te brokkelen... Heel erg vind ik het niet, want het levert weer ruimte op. Ik ga ook gewoon de achterruit zwart maken