Ik heb wat problemen met mijn planten in de bak het gaat het meeste om de planten hier onder. Ik heb foto's gemaakt van de situatie.

Weet niet of het goed te zien is, maar de plantjes worden steeds slapper en ze vallen uit elkaar, ook onderaan de planten bij de uiteindes wordt het bruinig. Ik ben een lang weekend weg geweest en elke dag is de juiste hoeveelheid planten voeding in het water gedaan door de gene die op het huis deed letten. Het is nog steeds de opstartende bak. Het licht is automatisch ingesteld en brand tussen 11 uur smorgens en 12 uur snachts. Het water is 27 graden.
Ook andere plantjes gaan wat minder, deze worden donker groen en voelen slijmerig aan. Als ik eraan kom lost het op zegt maar, maar bij deze zie ik nieuwe scheuten dus daar ben ik me niet zo druk over het maken denk dat deze groene stengels dood gaan en plaats maken voor nieuwe.
Maar zoals de foto, deze krijgen geen nieuwe scheuten en ik zie alleen maar verslechtering. Deze dood en eruit halen??? En wat kan ik doen dat het wel beter gaat. Ik heb na het probleem wat hier te lezen is: http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... 06#p234298 het water iets meer als de helft moeten verversen (op advies van een winkel) en daarna opnieuw gevuld en bacteriën toegevoegd 3 dagen lang. En nu staat hij 3 dagen zonder dat er wat toegevoegd is dan alleen dagelijkse voeding voor de planten.
Bedankt voor jullie meedenken en hulp!!
AndroiDer.