En dat middelste... prachtig dat grotachtig iets.. MIJN DIKKE COMPLIMENTEN!
Achterwand
-
Visje in het water
- 1000+

Re: Achterwand
IK wist het al, maar nu helemaal zeker.... wat ontzettend mooi gemaakt!!!!!

ZOooo! KLaar met forummen, nu aan de "bak"!
================================================
Kijkje achter het glas van... Visje in het water
Kijkje in de Rio 400 van... Visje in het water
================================================
Kijkje achter het glas van... Visje in het water
Kijkje in de Rio 400 van... Visje in het water
NIce!
Op zich zou je met deze hoeveel stenen wel vooruit moeten kunnen. Houd de vissen even goed in de gaten op jagen op elkaar, mocht dit gebeuren kun je altijd nog wat stenen bij plaatsen om wat meer schuilmogelijkheden te maken.
Op zich zou je met deze hoeveel stenen wel vooruit moeten kunnen. Houd de vissen even goed in de gaten op jagen op elkaar, mocht dit gebeuren kun je altijd nog wat stenen bij plaatsen om wat meer schuilmogelijkheden te maken.
Knap gemaakt.
hoi allemaal! het gaat super met mn vissen! alleen met 2 niet.. ben ook de naam van ze kwijt.. weet iemand wat het is? en of man/vrouw en moet ik er anders een vrouwtje bij nemen ofzo?

dit is die opgejaagd word man of vrouw?
en dit is de jager man of vrouw?

dit is die opgejaagd word man of vrouw?
en dit is de jager man of vrouw?

Zijn beide mannen die je laat zien en dan zal er altijd een de baas willen zijn, het beste is nog 1 man eruit en 2 vrouw erbij.
Volgens mij is het de Melanochromis cyaneorhabdos (Maingano) maar het kan ook een andere soort zijn aangezien er best veel deze look hebben maar allemaal een pittig karakter hebben.
Volgens mij is het de Melanochromis cyaneorhabdos (Maingano) maar het kan ook een andere soort zijn aangezien er best veel deze look hebben maar allemaal een pittig karakter hebben.
das wel klote... heb ze gekocht als koppel :S ff vragen of k m terug mag brengen.. thx iig!
Ik weet het niet zeker hoor, ben niet echt een kenner in de honderden blauwige soorten die allemaal best op elkaar lijken. Als je het zeker wil weten zou ik het is na moeten vragen aan Marian van Malawifreaks.