Hartelijk bedankt, beste Bertus!Bertus schreef:Erg mooi
Laat maar vallen, beste Visje!Visje in het water schreef:Jeeeeeeeetje.... sorry hoor... mijn mond valt open hier.
Nu zo het geheel te kunnen zien... prachtig! Jullie hebben het volgens mij, voor elkaar gekregen om ieders fantasie te prikkelen, als men hier naar kijkt.
Ik vind de kleuren bijzonder mooi en...... wàt trots moeten jullie zijn zeg! Wàt een werk!
Leuk dat we jullie zo mochten volgen.

Ik ben blij dat het resultaat je zo bevalt! Uiteindelijk, dit was voor ons hoofdzakelijk een 'leer'-decor waarin we leerden hoe decors te bouwen die iets of wat de platgetreden paden verlaat. Dat kwam vaak op de eerste plaats, eerder dan estetische of compositorische overwegingen...
Tja, ik weet niet in hoeverre mensen er zich door geinspireerd voelen. Maar, omdat we tijd te over hebben, is het altijd onze bedoeling geweest net iets meer tijd te besteden aan onze decors dan mensen er gewoonlijk aan besteden. En, als je je tijd neemt, kom je inderdaad tot resultaten die gezien mogen worden (vind ik persoonlijk, althans).
We zijn vooral opgelucht dat het voorbij is. Dit decor nam iets teveel tijd in beslag, mede doordat we alles wilden leren dat we in de toekomst nog zouden nodig hebben (in onze andere decors). Maar, dat proces moesten we toch door en het liefst van al deden we het bij de kleinste bak die ik zal hebben. Liever dan bij een grote bak (waar je zowiezo al meer tijd insteekt).
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde, zou ik zeggen, beste Visje!
Er is nog een verschil tussen lezen en schrijven, beste Fabian! Daarom, hartelijk bedankt!Fabian schreef:Ik heb met veel plezier hier alles meegelezen
Ben bij jullie volgende project ook weer van de partij
En wat de bak betreft... Daar mogen jullie echt heeeeeeeeeeeel trots op zijn
Wel, er bestaat een zeer ernstige kans dat het volgende project veel vroeger dan we dachten wordt opgestart.
En, een andere beslissing is genomen. Jammer genoeg komt er GEEN 4-meter bak. Ik fiets mezelf in de problemen met m'n meubels, indien ik daarvoor kies. En, het moet hier in de eerste plaats een woning blijven (alhoewel?). De 4-meter bak wordt vervangen door een bak tussen de 3.20 meter en 3.50 meter (exacte grootte niet gekend op het ogenblik, maar zeer waarschijnlijk morgen wel).

Dus, als het slechte weer aanhoudt, kunnen we up and running zijn binnen een maand, of zo.
Reuze bedankt dat je ons hebt gevolgd, beste Ard!Ard schreef:Ik heb dit topic elke week gelezen en me zitten verbazen over de grote inzet waarmee jullie dit doen. Het is echt heel mooi geworden
Tja, ik geef toe, ik kan vrij fanatiek zijn in die dingen (niet enkel in die dingen, overigens)...

Ik ben blij dat het resultaat je bevalt, beste Ard!
Blijkbaar, beste Bertus!Bertus schreef:Als ik iets mooi vind blijf ik het volgen. Ondanks diverse tegenvallers bleven jullie er positief voor staan, dikke respect daarvoor. De manier van werken en het geven van verslag is super leuk om te volgen. Daarvoor halen we de duimen van stal
Tja, dat positieve is een gevolg van onze handicap. Want, als je je in een situatie als de onze bevindt en je bekijkt het leven niet positief, dan kun je er evengoed een kruis over maken. En, ach, uiteindelijk blijven het slechts decors. Niets om je druk over te maken, dus...
Tja, fotootjes kunnen in 1 beeld meer verduidelijken dan 1000 woorden. En, het leest gemakkelijker dan 1000 woorden, dacht ik zo...
Hier gaan we weer, beste Bertus!
In dank aanvaard, beste Fabian!Fabian schreef:Zekers respect voor jullie!