Wat nu weer...
Re: Wat nu weer...
Je zou zeggen dat het een soort tumor zou kunnen zijn?
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
Dat weet je nooit, is ook maar iets wat me te binnen schiet.
Alleen met een microscopisch onderzoek, ga je het zeker weten.
Alleen met een microscopisch onderzoek, ga je het zeker weten.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
Tja, dat gaat een beetje moeilijk
Hij ligt al in de wc. Anders gaat de kat hem opeten..
Hallo 
Is ook haast geen doen voor een particulier vind ik.
Houd de rest goed in de gaten, buiten extra verversen, zie ik ff niet wat je kan doen.
Houd de rest goed in de gaten, buiten extra verversen, zie ik ff niet wat je kan doen.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
Net water ververst, de andere vier plakken nog aan de ruit/pomp/plant maar hebben nogsteeds niks van het tabletje gezien...
Hallo 
Buikjes zijn niet extra gezwollen of zo?
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
Nee, de andere hebben nergens last van. Heb op advies de bodem getraagt schoon te maken wat een compleet fiasco werd, in mijn topic over de 60cm bak kan je het lezen. Hoop dat ze de nacht overleven 
Hallo 
De vissen die ik nu kan zien die leven nog (logisch...) dat zijn alle pauwooggrondels en ik zie 2 otocinclussen, maar die kunnen zich volgensmij erg goed verstoppen. Als is daar nu niet zoveel plek meer voor. Khoop die andere twee ook snel te zien, al eten ze nogsteeds geen algentabletten..
Hallo 
weer een dode
weer met een gele buik, komt dat dan door de honger?
Hij zat sinds vanochtend al achter de pomp, net toch de pomp maareens verschoven om te kijken of hij vastzat en inderdaad, hij zonk gewoon naar de bodem.

Kheb gisteravond een algentablet 5 cm voor een van hun neuzen laten vallen en nog word er niks mee gedaan... ze doen gewoon niks.
De pauwooggrondels zijn al wel weer helemaal actief
Hij zat sinds vanochtend al achter de pomp, net toch de pomp maareens verschoven om te kijken of hij vastzat en inderdaad, hij zonk gewoon naar de bodem.

Kheb gisteravond een algentablet 5 cm voor een van hun neuzen laten vallen en nog word er niks mee gedaan... ze doen gewoon niks.
De pauwooggrondels zijn al wel weer helemaal actief
Hallo 
Nou ja zeg! Jezus, dit is echt klóte.... Misschien heeft het wel met de honger te maken. Probeer eens komkommer. Dit lusten ze waarschijnlijk ook wel...
Maar ze komen niet eens van hun plek! Dus alles wat ik erin doe kan ik er ook zelf weer uithalen...
Hallo 
Maar de andere soorten hebben nergens last van toch?
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
ik zou toch eens bij de winkel vragen, of hij de waarden op een briefje wil zetten voor je, ik heb namelijk zelf in meerdere zaken stage gelopen, en de 1 vindt een PH van 6 een goede waarde, en de ander een PH van 8, en zo nog meer verschillen, wat voor vissen erg cruciaal kan zijn. ook zou ik, als het mogelijk is, de chloride waarde laten meten, zou me niks verbazen als er daar wat mee aan de hand is, aangezien oto's normaal hele ijverige visjes zijn, natuurlijk wel altijd nog erg gevoellig.
Knutselsmurf zegt u gedag
Power to the pink side!
groeten jeroen
Power to the pink side!
groeten jeroen