@ Laumooj: en stekje van de Althernanthera reineckii lijkt me geweldig, dan ga ik niet teveel kopen van het weekend. Misschien kunnen we ruilen met mijn drijfplant (Limnobium laevigatum), die heb ik nu in overvloed.
@ Timothy: ja en dat is nou mijn drijfplant Limnobium laevigatum, die is explosief gaan groeien in de tijdelijke bak. Het zijn allemal kleine plantjes geworden ipv een aantal grote met lange stengels... Maargoed heb ze al aangeboden op marktplaats. Als iemand er een paar in Utrecht wilt komen halen dan be my guest, je mag zo wat meenemen.
@ Barry: De gele vis is de Apistogramma Ramirezi. Normaal gesproken zou ik die niet als een van de eersten de bak in doen maar hij liep zo mijn clownbotia's lastig te vallen in de kleine bak dat ik dacht "zo, nou ben jij aan de beurt". Maar de Endlerguppen die zijn sterk, daar ben ik mee begonnen. Overigens gaat het heel goed met de visjes in de bak, heb de L nummers er vandaag ook bij gedaan en hopelijk ga ik morgen de rest van de vissen kopen