vuurgarnalen medebewoner of lekker hapje voor dwergklauwkikk

Plaats reactie

Onderwerp auteur
rover
0-200
0-200

vuurgarnalen medebewoner of lekker hapje voor dwergklauwkikk

Bericht door rover »

Hoi kunnen vuurgarnalen bij dwergklauwkikkers of zojn ze een lekker tussendpoortje vooor hen??
Ik heb afgelopen zondag ongeveer 25 vuurgarnalen in mijn bak gedaan, gi zag ik er nog paar, maar vandaag helemaal niet meer....zitten ze verstopt of.....

Visje in het water
1000+
1000+

Re: vuurgarnalen medebewoner of lekker hapje voor dwergklauw

Bericht door Visje in het water »

Hoi Rover,

Buiten het feit dat de garnalen supersnel zijn...
De kikkertjes zien bar weinig, dus echt jagen op de garnalen zal een moeilijk spel voor hun worden. ;)
Máár... komt een garnaaltje voor zijn bek, dan kàn deze absoluut opgeslokt worden. :?

De garnaaltjes zijn meesters in verstoppen. Dus er is absoluut kans dat ze heerlijk zitten te relaxen in mos of onder een stukje hout enz.

Ik hoop dat dit laatste het geval is.
Er kunnen overigens ook andere redenen zijn waarom garnalen het overzetten niet overleven. Máár laten we niet op de zaken vooruit lopen en van het positieve uit gaan.
ZOooo! KLaar met forummen, nu aan de "bak"!
================================================

Kijkje achter het glas van... Visje in het water

Kijkje in de Rio 400 van... Visje in het water

Onderwerp auteur
rover
0-200
0-200

Re: vuurgarnalen medebewoner of lekker hapje voor dwergklauw

Bericht door rover »

ja laten we positief blijven.....ik heb ook nog geen dode gevonden... Ik ga straks een stukje komkommer in doen :? miss komen ze dan te voorschijn...had idee gi dat ik savond meer zag, klop dat zijn ze dan actief?
In iedergeval weer heel erg bedankt voor reageren, zou het zo jammer vinden....degene waar ik ze van "kreeg" had echt moeite voor gedaan, oa volwassene bij gedaan om te zien hoe groot ze worden en twee supperrrr kleintjes om te laten zien hoe die eruit zien....ik wacht nog maar geduldig af...