Hallo allemaal!
Het is alweer een tijdje geleden maar ik wil toch even laten weten hoe het de kreeftjes vergaan is, het zijn volgens mij Cherax Boesnani hoa kreeften. Ik heb ze allemaal gehouden alleen moest ik het idee van een garnalenbak wel laten varen. Ik heb het nog wel geprobeerd met een 10-tal citroengarnalen alleen die waren na een maand of 6 allen verdwenen. Ik heb het idee dat het om 2 mannen en een vrouwtje gaat, 1 man 8-10 cm, 1man 7-8 cm en de vrouw 6-7 cm. Ze zitten in een Lido met wat guppen erbij, een bak met wat lavastenen, mos en een beetje java varen (tot het opgegeten word

). De beestjes zijn wat schuw en kunnen zich soms voor een wat langere periode schuil houden maar als ze te voor schijn komen is het echt een schitterend gezicht, ze zijn niet kieskeurig wat eten betreft en een stukje komkommer of wat paprika gaat er dan ook prima in..
Op 1 van de foto's is te zien dat het vrouwtje op dit moment eitjes bij zich draagt.
Zo zie je maar weer dat iets wat je eigenlijk in de schoot geworpen word kan uitgroeien tot een hobby op zich

groetjes!