Deze aflevering was van de week op tv.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1376897
Eigenlijk weten we allemaal wel hoe het gaat maar als ze het zo in beeld brengen ga je toch je bedenkingen krijgen of dit wel de juiste manier is.
Keuringsdienst van waarde onderzoekt vis import
Re: Keuringsdienst van waarde onderzoekt vis import
Ik heb het gezien, ja. Echt zielig hoe die dieren behandelt worden voor ze in de winkel belanden. om maar te zwijgen van hoe ze daarna behandelt worden. Een goudvis wordt 30 tot 40 jaar, maar er worden er jaarlijks hier in Nederland wel miljoenen van verkocht!?!
Als ze me missen, ben ik bij mijn vissen
Ongelooflijk. Ik schaam me bijna dat ik bij de Hornbach ook goudvissen verkoop... Wat onvoorstelbaar sneu voor die beestjes...
idd zielig. ook hoe ze zijn gekweekt, met boloog en met soort aangroeisel op de kop echt lelijk
!
Cichliden
Wat een verhaal, ik heb er eigenlijk nooit echt bij nagedacht welke weg ze afleggen voordat ze hier zijn 
Ik heb ze alle 7 op een rijtje, alleen werken ze in ploegendienst !!!!!
Juwel Primo 70, The forest on the rocks viewtopic.php?f=28&t=13394
Juwel Vision 180 (gestopt) ; viewtopic.php?f=28&t=7237
Betta nano bakje (verkocht) viewtopic.php?f=28&t=7865
Juwel Primo 70, The forest on the rocks viewtopic.php?f=28&t=13394
Juwel Vision 180 (gestopt) ; viewtopic.php?f=28&t=7237
Betta nano bakje (verkocht) viewtopic.php?f=28&t=7865
Luca, zie het als een voordeel dat jij ze verkoopt. Je werkt daar op de vissen-afdeling? (Haha, misschien heb jij me dan wel mijn cory's verkocht!)
Ik bedoel met voordeel, dat jij wel weet hoe ze het beste gehouden kunnen worden. Dan kan jij je klanten dus goed informeren en dit ook met je collega's bespreken.
Ik bedoel met voordeel, dat jij wel weet hoe ze het beste gehouden kunnen worden. Dan kan jij je klanten dus goed informeren en dit ook met je collega's bespreken.
Als ze me missen, ben ik bij mijn vissen