Babytjes? Waar dan?

Plaats reactie

Onderwerp auteur
karinD Zuid-Holland
1000+
1000+

Babytjes? Waar dan?

Bericht door karinD »

Ik maak me een beetje zorgen. Ik dacht gisterochtend, dat ik 2 heel kleine minigarnaaltjes zag. Ik dacht, yes, de eitjes zijn uitgekomen.
Ik was gister vrij en niet erg lekker, dus ik heb de hele dag niet veel nuttigers gedaan dan zo'n beetje de hele dag visjes en garnaaltjes kijken. Ik ben echt actief op zoek geweest naar de kleintjes, maar ik heb er verder niet een meer gespot.
Vanmorgen zag ik, dat het zwangere vrouwtje inderdaad geen eitjes meer draagt. Maar ook vandaag, geen babygarnaaltjes te bekennen.

Kan het zijn dat ze zich zo vreselijk goed verstopt hebben, dat ik ze daardoor nergens kan vinden, of is het ook mogelijk dat de corydoras pygmaeussen en de maculata's ze hebben opgegeten? Ik moet er dan misschien wel bij zeggen, dat ze woensdag geen voer hebben gehad (er was me door meerdere mensen aangeraden om 1 dag in de week niet te voeren)
Als ze me missen, ben ik bij mijn vissen

vincent
0-200
0-200

Re: Babytjes? Waar dan?

Bericht door vincent »

gefeliciteerd met je kleintjes gelijk een tweeling hahaha :D

Ik hoop voor je dat die zich goed kunnen verstoppen, want dat zou jammer zijn.

Rita M
1000+
1000+

Bericht door Rita M »

Beide zijn mogelijk al zijn garnalen van zichzelf heel goede verstoppers. Men zegt altijd dat waar je 1 garnaal ziet er nog 10 zijn die je niet ziet.... maak je nog maar niet al te druk dus.

Onderwerp auteur
karinD Zuid-Holland
1000+
1000+

Bericht door karinD »

Ik hoop het maar.
Gelukkig zie ik vandaag al bijna de hele ochtend een baby'tje. Eerst druk op de garnalenplant aan het eten, hij werd toen letterlijk aan de kant geschoven door een cory. Nu zit er eentje heerlijk van de spaghetti te snoepen.
Dus ik heb er in ieder geval nog 1, hopelijk inderdaad nog een aantal meer.
Als ze me missen, ben ik bij mijn vissen