Zwangere Panda Platy

Plaats reactie

Onderwerp auteur
Rijnlaan
0-200
0-200

Zwangere Panda Platy

Bericht door Rijnlaan »

Hallo allemaal,
Is deze panda platy zwanger?
Afbeelding
Alvast bedankt :)

Fabian
Oud teamlid
Oud teamlid

Re: Zwangere Panda Platy

Bericht door Fabian »

Vrouwelijke platy's zijn bijna altijd zwanger, als er een man in de bak zit ;)
Het is trouwens niet slim om der in dat bakje te doen. Ondanks de gleuven, is de verversing van het water in het bakje te slecht.

Laurens
Oud teamlid
Oud teamlid

Bericht door Laurens »

Ik weet niet zeker of die bolle buik aan zwangerschap te wijten is... ik zie geen zwangerschapsvlek bij de aarsvin, en het ziet er niet echt gezond uit verder...
Klaar om info te spuiten en absorberen!

Onderwerp auteur
Rijnlaan
0-200
0-200

Bericht door Rijnlaan »

Laurens schreef:Ik weet niet zeker of die bolle buik aan zwangerschap te wijten is... ik zie geen zwangerschapsvlek bij de aarsvin, en het ziet er niet echt gezond uit verder...
Ik heb ze zo rechtstreeks uit de winkel gekregen, wat is hier niet goed aan dan? Trouwens, leuk dat je uit Soest komt, ik ben net een half jaar geleden verhuisd naar Utrecht vanuit Soest ;-)
Fabian schreef:Vrouwelijke platy's zijn bijna altijd zwanger, als er een man in de bak zit ;)
Het is trouwens niet slim om der in dat bakje te doen. Ondanks de gleuven, is de verversing van het water in het bakje te slecht.
Dankjewel voor de tip, heb haar eruit gehaald en een goed stuk met planten ter beschikking gesteld voor de kleintjes.

Noomii
200-400
200-400

Bericht door Noomii »

Nee, deze is niet zwanger, je ziet bij de aarsvin geen zwarte vlek, is dat wel zo zijn ze zwanger is dat niet zoals bij deze dan niet.