Na een gesprek op de chat met (malawi)Rob, heb ik een vraag. Omdat mijn panda's duidelijk wat stresserig zijn en ik er al 2 verloren ben en de 3e al klungelt, is mijn vraag, is het misschien verstandig om een Esha product te gaan gebruiken. Rob had het over Esha Optima, voor de weerstand. Iemand ervaringen mee enz.? Alvast bedankt.
Esha
Esha
Hoi mensen,
Na een gesprek op de chat met (malawi)Rob, heb ik een vraag. Omdat mijn panda's duidelijk wat stresserig zijn en ik er al 2 verloren ben en de 3e al klungelt, is mijn vraag, is het misschien verstandig om een Esha product te gaan gebruiken. Rob had het over Esha Optima, voor de weerstand. Iemand ervaringen mee enz.? Alvast bedankt.
Re: Esha
ik ken alleen dat spul van JBL...
hoe heet het... uuh
*even zoeken*
Activol, daar heb ik wel goede ervaringen mee.
Als ik zie dat een visje er wat minder goed uit ziet, niet zo goed op kleur is of zo, gebruik ik het een paar weken. Ik heb het idee dat het wel werkt, maargoed, dat weet je nooit helemaal zeker
hoe heet het... uuh
*even zoeken*
Activol, daar heb ik wel goede ervaringen mee.
Als ik zie dat een visje er wat minder goed uit ziet, niet zo goed op kleur is of zo, gebruik ik het een paar weken. Ik heb het idee dat het wel werkt, maargoed, dat weet je nooit helemaal zeker
-
peterdenhaag53
- 1000+

Ik gebruik Easy Life Voogle. Doe dit gedurende 2 dagen als ik nieuwe vissen heb. Of 1 x per week als ze wat minder in hun vel lijken te zitten.
Nou Fab ...iedereen gebruikt weer wat anders...
Nou Fab ...iedereen gebruikt weer wat anders...
-
peterdenhaag53
- 1000+

Ja, Fab . Ik heb ook cory's.
-
peterdenhaag53
- 1000+

Mijn cory's doen het prima.
Ik heb weleens gelezen dat Cory's nogal onvruchtbaar zouden worden van eSHa 2000, maar ik weet niet zeker of dat waar is, en ook niet hoe dat zit met andere eSHa-producten....
Klaar om info te spuiten en absorberen!
-
peterdenhaag53
- 1000+

Ja. Vermindert stress en verhoogt de weerstand.Fabian schreef:En dat middel versterkt dus de weerstand?
-
peterdenhaag53
- 1000+

Ah...gemeenFabian schreef:tja, dat ze onvruchtbaar worden maakt mij niks uit...