Even mijn agressie kwijt
Zoals in de titel te zien ben ik in het bezit van een SuperFish AquaPro 400 potfilter (vraag me maar niet waarom), dit ding is splinternieuw en heb ik maanden geleden uit frustratie op zolder neer gegooid omdat ik hem simpelweg niet ontlucht krijg.
Alles geprobeerd, op zijn kop, op zijn kant, schudden, stekker 100x eruit en er weer in......niks helpt.
En zou hij dus zelf ontluchtend moeten zijn
Ik hoor nu constant water lopen in de pomp, een soort van kabbelend beekje, als ik hem schud hoor ik ook een berg lucht heen en weer gaan van heb ik jou daar.
Sinds gisteren heb ik hem maar eens op de zeebak gezet met actieve kool erin, uiteraard weer hetzelfde drama.........tot in hem 20x op zijn kop had gehouden en poef.........helemaal stil.......zelfs de motor hoor je dan vrijwel niet meer, ik natuurlijk helemaal in extase
Nu heb ik hem net weer even open gemaakt om er nog fosfaatkiller bij te doen.......stom, stom, stom.......weer dezelfde ellende........en nu ben ik er na een uur wel klaar mee eigenlijk.........
Wie heeft voor mij de oplossing? Anders gaat hij dus weer de zolder op en dan blijft hij daar haha.