Ik heb een lelijke open plek boven mijn hout waar ik graag een epifyt wil hebben. Op een ander forum las ik wat over de Braziliaanse klimop, maar i.v.m. de toch vrij stevige stroming zal dat verstrikt raken in de Hydrocleys.
Ik zoek dus een Zuid-Amerikaanse epifyt. Ik ben sowieso van plan wat mos aan de ruit te plakken, maar ik zou dan ook nog een 'echte' plant (zoals een Javavaren) er bij willen.
Epifyten uit Zuid-Amerika?
Re: Epifyten uit Zuid-Amerika?
Ik heb deze even hier naar toe geplaatst, lijkt me beter op zijn plek.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
Staurogyne is ZA, anders is er denk ik niet 
Klaar om info te spuiten en absorberen!
Mijn vraag was eigenlijk of iemand planten kent die aan de achterwand kunnen worden bevestigd, niet of iemand ze voor me heeftKees schreef:Ik heb deze even hier naar toe geplaatst, lijkt me beter op zijn plek.
Ik denk dat het komt door deze zin?
@Laurens, dankje, zal even kijken. Volgens mij zijn dit redelijk kleine plantjes toch (wat ik dan wel weer minder vind, maar ach)?Ik zoek dus een Zuid-Amerikaanse epifyt.
Ja erg klein inderdaad, maar volgens mij is er verder helemaal niets...
Klaar om info te spuiten en absorberen!
Echinodorus tenellus kan ook op hout groeien.
maar de klimop kan je toch ook netjes bijhouden?
maar de klimop kan je toch ook netjes bijhouden?
aquarium 60x20x30
7 st. neon,7 st Barbus titteya, 5 corydoras habrosus,
2 crtjes, 1x Gastromyzon punculatus 3x Carnegiella strigata strigata.
7 st. neon,7 st Barbus titteya, 5 corydoras habrosus,
2 crtjes, 1x Gastromyzon punculatus 3x Carnegiella strigata strigata.
Dat kan, maar dan zal ik ze denk ik steeds zo ver moeten afknippen tot het weer kleine plantjes zijn, en dat heb ik liever niet. Ik moet vanmiddag nog naar het tuincentrum voor een filter, dan neem ik gewoon een klimop mee. Als het me bevalt dan is dat mooi en anders gaat ie naar de andere bakGerard schreef:maar de klimop kan je toch ook netjes bijhouden?