Ik heb een vraagje. Ik heb sinds dinsdag 22 april dit aquarium gekocht. http://p.mdcd.net/product_images/full/5 ... 7422b9.jpg Vroeger heb ik al een paar aquaria's gehad, maar dan rechthoekig van +- hezelfde formaat. Toen had ik een Leeuwenkop die 15/20 cm werd, hij zat in een klein bakkie altijd in zijn eentje. Nu heb ik een sluierstaart gekocht van rond de 8 cm. Ik heb me goed voor laten lichten bij een visspeciaalzaak en die man vertelde me dat deze sluierstaart wel in dit aquarium kon en genoeg ruimte had, maar wel in zijn eentje. Mijn vraag is nu of sluierstaarten die altijd al in hun eentje zitten dan ook last hebben van eenzaamheid dat ze altijd in een hoekje gaan zitten, ( omdat bij de meeste forums het gaat over hun partner die dan dood is gegaan ) of dat ik echt genoodzaakt ben om een tweede erbij te kopen met een grotere bak, en wat vinden jullie van dit aquarium, goed voor deze sluier of niet? Ik geef hem wel om de dag levend voer om hem bezig te houden. Hij is wel levendig en dat hoop ik daarom ook zo te houden.
In totaal heeft dit me al meer dan 150 euro gekost en ik heb goede spullen gekocht om zowel de vis als aquaria goed te onderhouden, maar wat meer informatie zou mij een goed gevoel geven