Ik ga over een tijdje, als ik genoeg geld en genoeg informatie beschikt een 60 cm bak beginnen.
Ik had al een beetje een visbestand in gedachten maar buiten de garnalen en corydoras pandas om is er niks definitiefs:
- ( Vuur garnalen - 20 stuks)
- ( Corydoras panda - 7 stuks)
- (Platy - 5 tot 7 stuks)
Verder nog niks bedacht en misschien is dit al krap ik weet het niet, maar heb nog echter me bedenkingen over de platy's.
Heb namelijk gehoord dat deze kleine garnalen opeten, zonder overlevende. Heeft iemand hier ervaringen mee?
Suggesties zijn ook welkom, hoewel ze hier in de dierenwinkel een vrij klein aanbod aan vissen hebben...
Visbestand toekomstige 60 cm bak.
Re: Visbestand toekomstige 60 cm bak.
Ik denk zelf dat het wel kan, cory's kunnen wel met 10 denk ik...
Klaar om info te spuiten en absorberen!
-
Gast
Onderwerp auteur
Helaas heb ik voor 10 corydoras panda echt te weinig geld aangezien ze hier 4,95 kosten in de discus winkel 
Ik heb toch besloten om voor kegelvlekbarbelen te nemen inplaats van platy's, dit ivm dat platy's 6 cm kunnen worden, en de kegelvlekbarbelen toch net iets kleiner worden.
Dit kan ook heb ik gehoord, dus dit zou geen problemen moeten veroorzaken.
Ik heb toch besloten om voor kegelvlekbarbelen te nemen inplaats van platy's, dit ivm dat platy's 6 cm kunnen worden, en de kegelvlekbarbelen toch net iets kleiner worden.
Dit kan ook heb ik gehoord, dus dit zou geen problemen moeten veroorzaken.
Cory's kunnen ook nog wel eens een jong garnaaltje pakken als ik me niet vergis.
Zelf zou ik kiezen voor de Rasbora galaxy, mooie vis en die van garnaaltjes afblijven.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
Of de kegelvlek zijn kleinere broertje, de espei.
De bak van Bas: klikkerdeklikkerdeklik