Epoxy op achterwand

Plaats reactie

Onderwerp auteur
ed1402
0-200
0-200

Epoxy op achterwand

Bericht door ed1402 »

Hallo beste mede-forumleden,

Helaas nog geen foto's kunnen plaatsen, maar ben ook veel te druk.... :D :D
En heb nog niet eens tijd gehad om de foto's van de camera op de pc te zetten,

Maar heb wel effe een vraagje: Ik heb met de hele kleine beetjes tijd die ik over had wel het een en ander aan mijn achterwandje gedaan en heb dus gisteren de eerste laag epoxy erover gesmeerd, nu was ik net in de garage en heb effe gevoeld of het droog was, wat het dus was.
Maar de wand is over het algemeen best glanzend op een paar plekjes na, daar is hij best dof :? :?

Moet ik misschien nog een laagje erover doen of denken jullie dat die ene laag voldoende is, ik had naar mijn mening toch niet echt zuinig gesmeerd, maarja je weet natuurlijk maar nooit. :roll: :roll:

Graag hoor ik van jullie wat jullie denken... Moet er nog een laagje overheen, of kan ik hem al in mijn bak gaan lijmen???

Groet Ed

Sander
400-600
400-600

Re: Epoxy op achterwand

Bericht door Sander »

Als het wel een plekje is die je per ongeluk over hebt geslagen kan je altijd voor de zekerheid een extra laagje over doen, zou nooit geen kwaad kunnen naar mijn idee :)
Groetjes Van Sander - 205*60*55 --> Pt. Eimekei

Sander's Aquarium topic

Coby

Re: Epoxy op achterwand

Bericht door Coby »

Je kan er gerust nog een laagje overheen smeren, ik heb het bij mijn achterwand destijds ook gedaan omdat er doffe plekken opzaten. Na de 2e laag was ie veel beter. :)