Help beste mensen,
Bij mij zijn vanacht de trekstrips van mijn Rio 400 losgeschoten allebei, ik heb de bak al tot de helft leeggetrokken, maar nu zit ik met het probleem hoe het te maken????????
Is er bijvoorbeeld een mogelijkheid om dit te repareren??
Of hoe moet ik anders dat bovengedeelte loskrijgen van het glas zonder het kapot te maken zodat ik een nieuwe lichtkap erop kan maken met hout?????
Snel hulp gevraag hierbij, dus laat maar komen die ideeën A.U.B.
Groet Ed
HELP!!!!! HELP!!!!!
Re: HELP!!!!! HELP!!!!!
misschien een rare vraag..maar wat bedoel je nou precies?? welke strekstrips waar zaten ze?? welk materiaal??
Grtzz Bianca
Trek wel een duikpak aan en maak van mijn huis een aqua...
Trek wel een duikpak aan en maak van mijn huis een aqua...
ik denk dat hij de stabilisatiestrips bedoeld.
Ik heb een rio 240 gehad en daar kon ik er gewoon een nieuwe in zetten
Ik heb een rio 240 gehad en daar kon ik er gewoon een nieuwe in zetten
275x65x60
Nou mensen,
Ik heb net met de firma gebeld waar mijn bak gemaakt is, en ze hebben mij aangeboden om gratis nieuwe stabilisatiestrips op te sturen met lijm, handleiding en alles erbij wat ervoor nodig is.
Dus ik kan alleen maar zeggen TOPPIE!!!! Goede service!!!
Dus misschien een tip voor als er meerdere mensen zijn die aquariums van die bewuste firma hebben en hetzelfde probleem ooit mogen ervaren ( wat ik niet hoop voor ze overigens).
De bewuste firma erkende het probleem bij de wat oudere modellen en types en daarom hebben ze deze bewuste service ook aangeboden.
Ik vind het in ieder geval TOPPIE, en moet nu dus alleen wachten tot woensdag tot ik ze hier heb.
Groet Ed en bedankt voor de adviezen en tips van jullie.
Ik heb net met de firma gebeld waar mijn bak gemaakt is, en ze hebben mij aangeboden om gratis nieuwe stabilisatiestrips op te sturen met lijm, handleiding en alles erbij wat ervoor nodig is.
Dus ik kan alleen maar zeggen TOPPIE!!!! Goede service!!!
Dus misschien een tip voor als er meerdere mensen zijn die aquariums van die bewuste firma hebben en hetzelfde probleem ooit mogen ervaren ( wat ik niet hoop voor ze overigens).
De bewuste firma erkende het probleem bij de wat oudere modellen en types en daarom hebben ze deze bewuste service ook aangeboden.
Ik vind het in ieder geval TOPPIE, en moet nu dus alleen wachten tot woensdag tot ik ze hier heb.
Groet Ed en bedankt voor de adviezen en tips van jullie.
Netjes afgehandeld, die strips zijn inderdaad gewoon los te koop en door elke winkel te bestellen voor iets meer dan 4,95 per stuk.
-
witte
- 200-400

Kun je die niet zelf snijden dan??zo nouw komt dat toch niet?ik heb de middelste eruitgesloopt omdat ik mijn achterwand er niet in kreeg,daarna strip gesneden,flinke dot kit eraan en vast drukken tot hij goed zit en laten drogen en klaar.
-
witte
- 200-400

Een strip snijden uit een stuk glas.
A nu snap ik hem, maar volgens mij ging dit om een kunststof trekstrip net als bij een juwel aquarium.
-
witte
- 200-400

oh dan heb ik het verkeerd begrepen.
groetjes Hans
groetjes Hans