Hier ben ik begonnen met het aftekenen van de stenen.

Ook de katten vinden het erg leuk. Vooral al die bolletjes piepschuim. Oh de vissen vinden ze ook erg leuk!

De eerste laag tegellijm zit er op! Die twee kleinere stukken zijn voor om het filterhuis, weet niet of dat gaat werken, maar goed proberen kan altijd!

De tweede laag tegellijm zit er nu ook op.

En nu net de derde laag er op gedaan. En begonnen met het aanbrengen van de stuctuur.
Nu wachten tot dat deze laag droog is, dan denk ik nog één laag en dan moet dat voldoende zijn.
Over de kleur, daar ben ik nog niet helemaal uit wat dat moet gaan worden.
Of ik laat hem grijs met een beetje groen hier en daar of hij wordt een beetje een terra kleur.
Ik wil graag zwarte steentjes op de bodem, dus ik denk dat hij grijs gaat blijven. Maar ik heb nog even de tijd
om daar over na te denken.
Ook heb ik al een oplossing gevonden voor de vissen straks, heb via marktplaats een klein bakje van iemand over genomen, daar kunnen ze dan straks even tijdelijk in verblijven. Alleen in dit bakje zat een enorm grote maanvis, zielig he? Hij zit nu in mijn aquarium, maar eigenlijk is die ook nog te klein, dus mocht iemand intresse hebben, dan graag!! Het is een mooie vis, maar hij is echt te groot.
Dit verhaal wordt nog vervolgd hoor!
Groetjes Jolanda