zoals de titel al zegt een of een combinatie met slakkenchiclide en afrikaanse killi vissen mogelijk is in een 80 cm bak?
alvast bedankt
slakkenchiclide i.c.m afrikaanse killi`s, mogelijk? 80x35x40cm
Re: slakkenchiclide i.c.m afrikaanse killi`s, mogelijk? 80x35x40cm
Hmmmmm ligt er denk ik een beetje aan welke soorten.
Zo blijven epyplatys annulatus aan het oppervlak en lamprologus multifasciatus op de bodem. Dat zou dus wel gaan.
Nu willen de Cichlides wel graag wat harder water en ik weet niet of de killi' s dat niet erg vinden...
Zo blijven epyplatys annulatus aan het oppervlak en lamprologus multifasciatus op de bodem. Dat zou dus wel gaan.
Nu willen de Cichlides wel graag wat harder water en ik weet niet of de killi' s dat niet erg vinden...
nou heb ik begrepen dat afrikaanse killis ook bijna hetzelfde water hebben al de dwreg cichlides..dus het zou kunnen..maar dulden de cichlides de killis?
nou ik had geen specifieke killis en chicliden op het oog..maar mijn bedoeling was de slakken chicliden hebben de bodem in bezit en bepaalde killis leven boven in het water. misschien had ik mijn vraag anders moeten stellen; de dwerg chicliden combineren met vissen die boven in het aquarium vertoeven. en ik vind killis mooie vissen en zijn ook kleine soorten van.. daarom mijn vraag
Ik heb zelf de multi's gehad en ze zijn vrij vriendelijk. Zolang de killi's niet in hun kleine territorium komen is er niets aan de hand. Neem daarom killi's die een beetje bovenin blijven.
Kaap Lopez zou misschien ook kunnen. Die heb ik nu ook. Blijven redelijk bovenin.
Kaap Lopez zou misschien ook kunnen. Die heb ik nu ook. Blijven redelijk bovenin.
bedankt voor de info. misschien heb je suggesties wat wel makkelijk te combineren zijn met de chicliden?
Umm... Die had ik al gegeven toch 
Epyplatys annulatus/kaap Lopez
Er zijn nog meer epyplatys soorten. Ik ben geen killi expert, dus je zult zelf even wat research moeten doen
Epyplatys annulatus/kaap Lopez
Er zijn nog meer epyplatys soorten. Ik ben geen killi expert, dus je zult zelf even wat research moeten doen
nee ik bedoel andere vissen geen killis.
Ohhhh haha sorry.
Euhmm... Moeten het echte oppervlakte vissen zijn?
Dan bv:
Potloodvisjes (school)
Bijlzalmpjes (school)
Halfsnavelbekjes (groep)
Knorgoerami (koppel/harem)
Honinggoerami (koppel/harem)
Euhmm... Moeten het echte oppervlakte vissen zijn?
Dan bv:
Potloodvisjes (school)
Bijlzalmpjes (school)
Halfsnavelbekjes (groep)
Knorgoerami (koppel/harem)
Honinggoerami (koppel/harem)
nee het hoeven niet echt oppervlakte vissen te zijn alleen ze moeten in combo met de chicliden kunnen natuurlijk, anders krijgen we oorlog en dat willen we niet natuurlijk. maar ik zal eens kijken naar de vissen die opgaf. badankt