Ik ben het helemaal met Amber eens, op de Betta na zou ik als ik jou was alles eruit halen. Gewoon omdat ze vrij groot gaan worden. Dat is voor de vissen niet fijn omdat ze dan te weinig zwemruimte hebben, maar voor het oog is het ook niet heel mooi. Je hebt een vrij klein aquarium, en hoe groter de vissen zijn, hoe kleiner je aquarium lijkt. Andersom natuurlijk ook: hoe kleiner je dieren, hoe groter je bak lijkt
Ik heb zelf ook een 60 liter aquarium. Je kan er best veel mee, je kan er prima een schooltje bodemvisjes en een schooltje "gewone" visjes in kwijt. Een schooltje bestaat uit minstens 7 stuks, maar je zou van 2 schooltjes best 10 stuks per schooltje kwijt kunnen.
Denk voor de bodemvissen bijvoorbeeld aan de corydoras pybmeaus of de corydoras habrosus.
Voor vissen die hoger in het water zwemmen kan je kiezen voor bijvoorbeeld een boraras. Dat zijn klein blijvende rasbora's. Daarvan heb je bijvoorbeeld de brigittea en de maculata. Ook een prachtige vis die je in een schooltje kan houden is de rasbora galaxy (niet meer zijn officiële naam maar wel de meest bekende).
Dit zijn de meest bekende en makkelijkst te verkrijgen kleine vissen, maar er is nog meer keus.
Ook erg leuk in jou maatje aquarium, is een groepje dwerggarnalen. Als je een makkelijk kwekende soort neemt, denk hierbij voornamelijk aan de vuurgarnaal, kan je die prima houden in combinatie met vissen.