visbestand 60cm
visbestand 60cm
ik heb mij zoon van 11 ook al besmet met het aquarium virus. zelf heb ik een 80cm aquarium en mijn zoon heeft een 60 cm aquarium gekregen. de bak staat nu in te draaien. hij heeft zelf al een witte molly die nu nog in mijn aquarium zit. we zitten nu te kijken wat voor vissen we er straks bij gaan doen. alle ideen zijn welkom.
ik zat zelf te denken aan rasbora galay.
hoor graag tips of ideen. groetjes esmeralda
ik zat zelf te denken aan rasbora galay.
hoor graag tips of ideen. groetjes esmeralda
Re: visbestand 60cm
Rasbora galaxy zijn erg leuk! Wel duur vaak, een grotere school boraras brigittae is misschien ook leuk?
Heb zelf vuurneons en corydoras habrosus samen met garnalen. Corydoras is zeker aan te raden! Zijn erg actieve diertjes.
Heb zelf vuurneons en corydoras habrosus samen met garnalen. Corydoras is zeker aan te raden! Zijn erg actieve diertjes.
Hallo 
Is het een verwarmd bakje? Zoja misschien een mooie betta?
Wat endler gupjes zou ook kunnen die worden niet zo groot als de gewone gup,een schooltje
Megalamphodus sweglesi (rode fantoomzalmpjes) en enkele LDA023 (Otocinclus Vittatus) deze worden
niet groter dan 3,5cm.
Megalamphodus sweglesi (rode fantoomzalmpjes) en enkele LDA023 (Otocinclus Vittatus) deze worden
niet groter dan 3,5cm.

Sjamanistische wijsheid.
We hebben allen een levende en unieke verbinding met onze levenskracht:het is onze thuishaven als ziel.Wanneer we deze verbinding kracht geven, begint ze ons te gidsen, ze toont ons delen van de blauwdruk van onze ziel,ze maakt het pad duidelijk
bedankt voor de tips daar kunnen we wel wat mee, zal morgen samen met hem kijken wat hij leuk vindt.
endler hebben wel mooie kleuren, maar fokken die enorm of klopt dit niet? en als ik voor rasbora galay kies hoeveel moeten er dan in 1 groepje, (vind ze stiekum ook leuk voor mijn eigen aquarium
Ik heb in mijn juwel enkel endler mannetjes zitten en dat gaat wel goed samen met wat andere onverwante vissoorten.
Heb je ook geen nakweek van de gupjes.
Heb je ook geen nakweek van de gupjes.

Sjamanistische wijsheid.
We hebben allen een levende en unieke verbinding met onze levenskracht:het is onze thuishaven als ziel.Wanneer we deze verbinding kracht geven, begint ze ons te gidsen, ze toont ons delen van de blauwdruk van onze ziel,ze maakt het pad duidelijk
Galaxy's zijn vrij kleine visjes. Ik heb er zelf 10 gehad in een 60 centimeter maar zou toch voor 15 gaan als ik ze nog een keer zou nemen.
Hallo 
of 20, 25 of 30 of ehhh. het zijn kleine diertjes een grote school is zo veel mooier 
"It's nice to be important, but it's more important to be nice."
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... 89&start=0
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... 89&start=0
dan wordt het te duur. dan kijk ik nog verder. ik zoek wel vissen die een beetje kleur hebben.
Uhmmmm...Worden de brigittae niet opgegeten door de molly? Met die grote bekjes krijgen ze een hoop klein grut naar binnen 
Wat vind je van de rasbora espei/hengelii?
Of vuurneons? die worden ook niet zo groot.
Een betta is ook leuk inderdaad
Mijn zoon kan ook lekker voor mijn betta bakje zitten turen. Maar wel bij mama op schoot 
Edit: Ik had ergens gelezen dat je twee cory's erin hebt zitten? Of erin komen..
Dit kun je beter uitbreiden naar een stuk of 7. Vinden je cory's veel fijner
Wat vind je van de rasbora espei/hengelii?
Of vuurneons? die worden ook niet zo groot.
Een betta is ook leuk inderdaad
Edit: Ik had ergens gelezen dat je twee cory's erin hebt zitten? Of erin komen..
Dit kun je beter uitbreiden naar een stuk of 7. Vinden je cory's veel fijner
ik heb inderdaad corydoras julii in de bak zitten. wel zitten er nu een etra white mollys en 1 black molly erin. en een stuk of 30 kleintjes. hij wil niet meer corydoras erin
ik zou de corydoras ook in mijn eigen aquarium kwijt kunnen. dus dan zitten er alleen mollys in. 2 mannetjes 4 vrouwtjes en een hoop kleintjes