Ledstrip ervaringen

Plaats reactie

Onderwerp auteur
jedi
0-200
0-200

Ledstrip ervaringen

Bericht door jedi »

Heeft iemand op dit forum ervaring met ledstrips.
Ik ben even op de webpagina van de ledstrip koning geweest en vraag mij af of dit ook een goede optie zou kunnen zijn.
Ik twijfel hierover zelf wel een beetje maar zou graag willen weten wat de ervaringen zijn met dit produkt. Ook ben ik benieuwd naar ervaringen met de "de ledstrip koning.nl" .

Vegamobiel
0-200
0-200

Re: Ledstrip ervaringen

Bericht door Vegamobiel »

Het belangrijkste is dat je led's koel blijven, hoe warmer ze worden hoe sneller stuk.
Als je een gewone plakstrip zou gebruiken plak die dan op een aluminium profiel om het te koelen
Ik gebruik led bars uit China ze meten 50 cm ze hebben een vermogen van 9 W en ze kosten voor een paar maar € 6.-
Zo weinig dat ik er een paar in reserve heb voor moesten ze stuk gaan, maar na driekwart jaar doen ze het voorbeeldig. Met een controller van rond de € 30.- en een driver van € 10.- ben je goedkoop af.
Enkel geduld hebben op het pakje na bestelling.

Jb Malawi

stylz
1000+
1000+

Re: Ledstrip ervaringen

Bericht door stylz »

jedi schreef:Heeft iemand op dit forum ervaring met ledstrips.
Ik ben even op de webpagina van de ledstrip koning geweest en vraag mij af of dit ook een goede optie zou kunnen zijn.
Ik twijfel hierover zelf wel een beetje maar zou graag willen weten wat de ervaringen zijn met dit produkt. Ook ben ik benieuwd naar ervaringen met de "de ledstrip koning.nl" .
er staan inmiddels tientallen LED ervaringen op het forum zo'n beetje, even zoeken en je vind er zat.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice."

http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... 89&start=0