@Linda: ik vindt van de voorbeelden die stylz heeft gestuurd ook het eerste foto het mooiste, ik ga proberen stukjes hiervan over te nemen op mijn achterwand.
@Grimfith: zoals stylz ook heeft geantwoord leek een overloop mij ook iets veiliger.
In ieder geval heb ik gemerkt dat ik nu in mijn hoofd even te veel met het achterwand bezig ben, ik wil nu de knoop doorhakken en het afmaken. Straks ga ik nog heel snel op google wat achterwandjes bekijken om mij te inspireren en vervolgens ga ik met het stanlymes te keer tot ik iets moois heb gesneden of tot mijn piepschuim op is. Vanaf komende week wil ik dan beginnen met het tegelpasta op te smeren. Morgen ga ik ook het exopxyhars bestellen, met een beetje geluk kan ik dan volgende week de laatste laag epoxy er op smeren en alles in het aquarium kitten.
Hieronder de nieuwe opstelling zonder de overloopwand (by by 3 uur werk)
Ik vindt grotten in mijn bak ook erg mooi en is tevens een mooie schuilplek voor mijn vissen straks, even kijken wat het eindresultaat van dit stuk gaat worden:
Met al die losse stukjes moet ik straks, als ik de boel in het bak ga kitten, iets ceratiefs uithalen met tegelpasta om die naden weg te werken.