berekenen van gewicht per m2

iwan
0-200
0-200

Re: berekenen van gewicht per m2

Bericht door iwan »

boes schreef:ehm dat is nog niet zeker, maar ik heb een discussie gehad met mijn vriendin en ze vond de meterbak die we nu beneden hebben staan ook wel heel erg mooi en het hoeft van haar niet zo groot.
maar we wachten eerst maar eens af tot dat de 2 mtr bak af is en dan zullen we zien of ze hem nog niet mooi genoeg vind voor beneden. (ze ziet nu alleen een glazen bak op een houten kist met wat pvc leidingen staan hé).
en als ze hem dan toch nog niet mooi genoeg vind dan gaat ie naar boven op de studeer/dart kamer, dan zit ik gewoon wat vaker boven..

dat zeggen die vrouwen altijd boes,,,het hoeft niet groot te zijn :mrgreen: :mrgreen: (maar ondertussen)

over die vloer zou ik me geen zorgen maken,,,of je hem nu beneden of boven zet,,beneden heb je ook ruimte onder je huis.
ik heb 1200 liter op mn vloertje staan,,gaat prima.
en de woningbouw bellen,,,geen slapende honden wakker maken he,,,
mocht het ooit fout gaan,,zeggen zij weer,,ja we hadden nog gezegd,,blablablabla.

iwan
0-200
0-200

Bericht door iwan »

jari4now schreef:waterbed gaat geen 600 liter water in den die heeft meestal drukverdelers eronder staan
waterbedje geen 600 liter?
2,00x1,80x0.30=1080
das toch wel meer dan 600 liter
ga wel uit van een grote maat waterbed dan he :mrgreen:

jari4now

Bericht door jari4now »

In een waterbed zitten tegenwoordig allemaal fiberlagen voor stabilisatie, dus je kunt niet helemaal zo berekenen......
Maar ook in een watebed gaat veel water, hoewel daar drukverdelers onder zitten dus een bed van 2.00 bij 2.00 verdeelt de druk over een stuk van 1.50 bij 1.50.

Maar de bak is geen probleem sommige mensen zetten 3200 liter op 9 hoog en ook dat gaat goed.......

Dante
600-800
600-800

Bericht door Dante »

misschien heb je hier wat aan?

viewtopic.php?f=10&t=320

`heb ik ooit eens geschreven, maar heeft de sticky's nooit gehaald :mrgreen: