de nieuwe fotos staan in album
voor de liefhebber
mvg sjouke
wat kan er bij discus
Re: wat kan er bij discus
Mooie vissen.
Maar zou je ze niet liever in je hoofdtopic willen zetten? Dat kijkt wat makkelijker
.
Maar zou je ze niet liever in je hoofdtopic willen zetten? Dat kijkt wat makkelijker
De bak van Bas: klikkerdeklikkerdeklik
@ JAri4now dei lijst is wel een beetje verouderd qua namen, en de ramirezi full blue is toch een kweekvorm?
Klaar om info te spuiten en absorberen!
-
jari4now
Lijst verouderd???
Ik heb het lijstje samengesteld uit de vissen die bij een voor mij bekende kweker zitten en gretig aftrek vinden.
Ja de Blue is een kweek vorm en eerlijkheid gebied te zeggen dat dit in Azië is gekweekt.
Wellicht zullen er ook nog ergens anders blue gekweekt worden, en het is mijn keus zeker niet.
Ik heb het lijstje samengesteld uit de vissen die bij een voor mij bekende kweker zitten en gretig aftrek vinden.
Ja de Blue is een kweek vorm en eerlijkheid gebied te zeggen dat dit in Azië is gekweekt.
Wellicht zullen er ook nog ergens anders blue gekweekt worden, en het is mijn keus zeker niet.
Nou, verouderd is een beetje verkeerd omschreven, kardinaaltetra is bv. nu PAracheirodon ipv Cheirodon, maar voor de rest gewoo type-foutjes eigenlijk.
Klaar om info te spuiten en absorberen!
-
Gast
hee wat leuk
kijk ik toevallig op het forum
heet er ieman ook sjouke
haha
heb ik nog nooit gezien
xd
kijk ik toevallig op het forum
heet er ieman ook sjouke