Het geen wat ik heb gehad heb had een grote van een mm of 8 a 10, niet echt geschikt om zo te gebruiken vond ik. Het gaf wel een mooi gezicht, wij hadden het in de schildpaddenbak zitten toen handig met schoonmaken.tomenden schreef:Als je dat wilt doen, graag.Kevin schreef:ik zou is kunnen informeren
Kijk, ik heb liever een iets grotere korrel dan een bodem waar de vissen kapot van gaan of die vanzelf oplost.
Het heeft wel de voorkeur om een zo natuurlijk mogelijk beeld te creëren en dat fijne grind ben ik nu eenmaal gewend. Je weet: "wat de boer niet kent....."
Zwart grind: voor-, en nadelen
Re: Zwart grind: voor-, en nadelen
moet je ff op routenet kijken hetomenden schreef:Ja, en volgens mij zit er in Wateringen ook één
blub ik ben een vis
Hoi allemaal ik loop met het zelfde probleem had al een nieuwe topic aangemaakt voor advies over een grind soort firneza maar dit verhaal over dat zwarte grind van de hornback lijkt mij ook intressant 
ben jij al geweest en is het wat je er van verwacht had ?
ben jij al geweest en is het wat je er van verwacht had ?
-
tomenden
Onderwerp auteur
- 200-400

- Contacteer:
kijk maar even in dit topic en dan zie je mijn bevindingen vanzelfDutchborg schreef:ben jij al geweest en is het wat je er van verwacht had ?
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... 1&start=60
Momenteel geen bak meer.
Oriënterend voor een Paludarium
Oriënterend voor een Paludarium
YESS thx Kevin ik ga gelijk even dat topic door spitten 
Bedankt voor de snelle service !!
Dutchborg
Bedankt voor de snelle service !!
Dutchborg