gaat dit samen
Re: gaat dit samen
Zou prima moeten kunnen, zeker in jouw bak.
Klaar om info te spuiten en absorberen!
-
pepijnmathijssen
Onderwerp auteur - 0-200

oke, hartelijk dank.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik denk dat het een koppeltje antenebaarsje worden en een klein kleine school 5 streep barbelen.
Nu nog bedenken wat ik in de bovenste waterlaag wil. Misschien geef ik de bijlzalm wel weer gezelschap
Ik denk dat het een koppeltje antenebaarsje worden en een klein kleine school 5 streep barbelen.
Nu nog bedenken wat ik in de bovenste waterlaag wil. Misschien geef ik de bijlzalm wel weer gezelschap
Maar je hebt al tetra's. Waarom breid je die dan niet uit? Want 5 is natuurlijk maar een nietszeggend groepje, het is immers een scholenvis, geen groepjesvis.
Volgens de maatstaven van de NBAT begint een school in een aquarium bij 12, dat zal immers niet voor niets zijn
?
Daarnaast - en dat heb ik ook al eerder proberen aan te geven - lijkt het vooral in kleinere en middelgrote aquaria vrij rommelig om 2 verschillende scholenvissen te houden. Immers: less is more.
Volgens de maatstaven van de NBAT begint een school in een aquarium bij 12, dat zal immers niet voor niets zijn
Daarnaast - en dat heb ik ook al eerder proberen aan te geven - lijkt het vooral in kleinere en middelgrote aquaria vrij rommelig om 2 verschillende scholenvissen te houden. Immers: less is more.
De bak van Bas: klikkerdeklikkerdeklik
-
pepijnmathijssen
Onderwerp auteur - 0-200

Het zijn er inmiddels 8 stuks.
Je hebt gelijk, Ik heb een paar keer geprobeerd de school tertra's uit te breiden maar elke keer als ik de school tot 10 had aangevuld ging het mis en stierf de helft.
Ik wil ook een beetje verschillende vissen in mij bak.
Je hebt gelijk, Ik heb een paar keer geprobeerd de school tertra's uit te breiden maar elke keer als ik de school tot 10 had aangevuld ging het mis en stierf de helft.
Ik wil ook een beetje verschillende vissen in mij bak.
-
pepijnmathijssen
Onderwerp auteur - 0-200

als ik er 10 of twaalf van maak dan bewegen ze zich niet mooi als i school door het aquarium, ook breekt de school vaak in 2 stukken.
Is dit normaal?
Is dit normaal?
-
Rietslang
barbelen dien je altijd in een zo groot mogelijke school te houden!pepijnmathijssen schreef:oke, hartelijk dank.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ten voordele van het dier en van jou