welke hoofdvis??
Re: welke hoofdvis??
alles groter dan 5of 6 cm gaat jagen op de garnalen. de echte vraag is eten ze er 1 per dag of 20, met 1 zou ik me nog niet zo druk maken, die komen vanzelf weer
aquarium 60x20x30
7 st. neon,7 st Barbus titteya, 5 corydoras habrosus,
2 crtjes, 1x Gastromyzon punculatus 3x Carnegiella strigata strigata.
Maar de ene jager is de ander jager niet.
Mijn discussen zijn beduidend groter en heel af en toe krijgen ze er inderdaad eentje te pakken, maar dit is vrij zeldzaam.
Moet zelf zeggen dat ik mijn garnalen populatie niet ziet afnemen nadat ik een koppeltje antennebaarsjes en een koppeltje Apistogramma cacatuoides erbij heb geplaatst.
Maar voor de zekerheid wel wat mos besteld om ze zo nog wat meer schuil plekken te geven.
Mijn discussen zijn beduidend groter en heel af en toe krijgen ze er inderdaad eentje te pakken, maar dit is vrij zeldzaam.
Moet zelf zeggen dat ik mijn garnalen populatie niet ziet afnemen nadat ik een koppeltje antennebaarsjes en een koppeltje Apistogramma cacatuoides erbij heb geplaatst.
Maar voor de zekerheid wel wat mos besteld om ze zo nog wat meer schuil plekken te geven.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
ligt er ook aan hoeveel je voert, als ze geen honger hebben eten zo ook geen garnaal
aquarium 60x20x30
En weer een voordeel van discussen vastgesteld dus, die krijgen hier 2 tot 3x per dag eten.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
2tot3x en dat nem jij een voordeel
duur vissie
een apistogramma zou misschien wel kunnen, als de garnaal maar genoeg verstopplekken heeft waar de apisto niet bij kan
een apistogramma zou misschien wel kunnen, als de garnaal maar genoeg verstopplekken heeft waar de apisto niet bij kan
aquarium 60x20x30
hmm oke.Kees schreef:Hmm, die link werkt hier gewoon wel.
Maar BO, volgens de echte garnalen kwekers, heeft een vis een bek waar een garnaal in past, dan is die niet geschikt.
Maw. is moeilijk dus.
jah ik weet het, klein bekkie dus
is in ieder geval wat toch??
feit is dat ik het niet eens zo erg vind als er eens een garnaal
word opgevreten
het jammere is dat ze bang worden en niet meer tevoorschijn durven te komen!
en ik kijk nogal errug graag naar mijn garnaaltjes
dussssssssssssssss
ik ga nog maar eens denken en rond vragen
Maw. behòòrlijk moeilijk dus
groetjes Mar
mijn gras is groen genoeg!
hey LauMooij,LauMooij schreef:Alvast een hint: tussen de betta's zitten ook kleinere soorten, ook zonder sluiervinnen. misschien handig bij het kiezen.
thanks
groetjes Mar
dat is waar, maar heb al ervaren met goerami`s en rami`s dat de garnalenGerard schreef:alles groter dan 5of 6 cm gaat jagen op de garnalen. de echte vraag is eten ze er 1 per dag of 20, met 1 zou ik me nog niet zo druk maken, die komen vanzelf weer
zo bang waren dat ze niet meer uit hun schuilplekken durfden te komen.
dat is niet de bedoeling
groetjes Mar
bij mij was het misschien een uitzondering, maar wat ik de rami`s en gourami`s ook voerde,Gerard schreef:ligt er ook aan hoeveel je voert, als ze geen honger hebben eten zo ook geen garnaal
ze vraten het op en gingen weer vrolijk achter de garnalen aan
ik voer 2x per dag!
groetjes Mar
iedereen hartstikke bedankt voor het mee denken
ik denk nog even door
ik denk nog even door
groetjes Mar
de colisa chuna wel een gourami maar wel een hele kleine is dit misschien iets
mvg sjouke
mvg sjouke
De knorgoerami wordt 4cm of zoeits, zal wel een jong garnaaltje nemen maar meer niet denk ik...
Klaar om info te spuiten en absorberen!
hoi sjouke,sjouke schreef:de colisa chuna wel een gourami maar wel een hele kleine is dit misschien iets
mvg sjouke
deze visjes heb ik al eens in mijn bak gehad,
maar dat ging ook niet goed
ze waren zo aan het jagen dat de garnalen
niet meer tevoorschijn kwamen helaas,
maar bedankt voor het meedenken
groetjes Mar
bedankt, maar het jachtgedrag jaagt ze teveel opLauMooij schreef:De knorgoerami wordt 4cm of zoeits, zal wel een jong garnaaltje nemen maar meer niet denk ik...
groetjes Mar
penseelvisje < nannostomus marginatus marginatus > maar aangezien dat je ook al 3 schooltjes hebt ,waarom vul je 1 van de schooltjes niet aan zodat je 1 mooie groep hebt .
dat zijn meestal ook mooie blikvangers,al helemaal als ze zich in een mooie grote groep bewegen
ik zou als ik jou was in plaats van drie schooltjes 1 grote school nemen <de bodemvissen reken ik nu niet mee>maar wie ben ik
mvg sjouke
dat zijn meestal ook mooie blikvangers,al helemaal als ze zich in een mooie grote groep bewegen
ik zou als ik jou was in plaats van drie schooltjes 1 grote school nemen <de bodemvissen reken ik nu niet mee>maar wie ben ik
mvg sjouke