kempvis vs diamantgoerami's
Re: kempvis vs diamantgoerami's
misschien kan je je vriendin overhalen om er een bak bij te nemen, krijgt zij haar kempvis en jij kan er weer wat anders bij doen om het weer leuk aan te kleden 
aquarium 60x20x30
7 st. neon,7 st Barbus titteya, 5 corydoras habrosus,
2 crtjes, 1x Gastromyzon punculatus 3x Carnegiella strigata strigata.
7 st. neon,7 st Barbus titteya, 5 corydoras habrosus,
2 crtjes, 1x Gastromyzon punculatus 3x Carnegiella strigata strigata.
-
Rietslang
Onderwerp auteur
Dat is nog es een idee, en dan heb ik nog een excuus ookGerard schreef:misschien kan je je vriendin overhalen om er een bak bij te nemen, krijgt zij haar kempvis en jij kan er weer wat anders bij doen om het weer leuk aan te kleden
Maar ik heb er al 2 en wou er nog een nano'tje voor op de bureau bij
En id toekomst een evasion van 333L voor een stuk of 6 RBP's...
Men broer gaat nog gelijk krijgen toen ie zei dat ik een plakaat aan men voorgevel moest hangen met Aquatopia opgeschreven
Met barbelen is in het algemeen niets mis, veel soorten zijn probleemloos en uiterst vreedzaam. De sumatraan en enkele anderen zullen hier op het 1e gezicht een uitzondering vormen, maar kegelvlekjes zijn al helemaal geen vinnenbijters.Rietslang schreef:jullie hebben allen gelijk
en kegelvlekjes zijn wel degelijk barbelen, wat de gevolgen rampzalig kunnen worden..
Heb er vandaag es goed over nagedacht en..
Plant en dier leeft nu gezellig voort in harmonie en zou hun geluk niet willen verstoren
Ook al is de betta dan nog zo mooi..
Klaar om info te spuiten en absorberen!
Heb hier ook nog kegelvlekjes zitten, maar inderdaad, ik heb zo nog niet zien happen naar vinnen en ook zwemmen er geen gehavende vissen rond.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
-
Rietslang
Onderwerp auteur
Dacht eigenlijk ook dat deze vrij onschuldig waren maar als ik zie waartoe men sumatranen in staat zijn om ook maar het laatste beetje op te schrokken.. Wil het eigenlijk niet echt wagen.LauMooij schreef:Met barbelen is in het algemeen niets mis, veel soorten zijn probleemloos en uiterst vreedzaam. De sumatraan en enkele anderen zullen hier op het 1e gezicht een uitzondering vormen, maar kegelvlekjes zijn al helemaal geen vinnenbijters.Rietslang schreef:jullie hebben allen gelijk
en kegelvlekjes zijn wel degelijk barbelen, wat de gevolgen rampzalig kunnen worden..
Heb er vandaag es goed over nagedacht en..
Plant en dier leeft nu gezellig voort in harmonie en zou hun geluk niet willen verstoren
Ook al is de betta dan nog zo mooi..
En daarbij, men grootste zorg is eigenlijk de maanvis, ben bang dat die de vinnetjes vd kempvis als voedsel zou aanzien...