Oliver Knott aquariumdesigner

Plaats reactie

Onderwerp auteur
naatje1980
0-200
0-200

Oliver Knott aquariumdesigner

Bericht door naatje1980 »

http://www.oliver-knott.com/5+M52087573ab0.html

deze link voor iemd opgezocht maar...kan het stukje niet zo snel meer terugvinden :oops:
Maar natuurlijk wil ik het ook met de rest delen want..wat kan deze man aquariums omtoveren tot een schitterend geheel.

Tis jammer dat ik maar een klein bakje heb maar..genoeg inspiratie na een bezoekje aan deze site opgedaan en gister gelijk in de weer geweest met wat mos en toebehoren. ( hadden bij ons heel toevallig kant en klare stukjes steen, kokosnoot en weet ik het allemaal bedekt met mos maar..zelf maken is natuurlijk veel leuker :))

Laurens
Oud teamlid
Oud teamlid

Re: Oliver Knott aquariumdesigner

Bericht door Laurens »

Ja die ken ik, die was vorig jaar op de viv.beurs, ik weet niet of hij dit jaar weer komt.
Hij doet het erg mooi, maar weer net wat anders dan Amano...
Klaar om info te spuiten en absorberen!

Mootje1969
0-200
0-200

Bericht door Mootje1969 »

Net even uitgebreid op zijn site rondgekeken. Als ik eens vastloop met het inrichten of eens een andere kant op wil, inspiratie zat..... :)
Cayman 50 Prof
School van 30 Rasbora Micros
Harem Ramireze (1m/2v)
2 Otto's
3 Japonica's

http://www.aquafora.nl/gallery/image.ph ... ge_id=1748

Onderwerp auteur
naatje1980
0-200
0-200

Bericht door naatje1980 »

Zelf maken..heeft ook zo zijn nadelen oa dat het niet goed ga (nu kan er weinig misgaan maar..mij is het toch gelukt,haha) > denk dat ik tussen het visdraad te weinig ruimt heb gelaten waardoor het javamos er niet goed tussendoor kon groeien. Ipv javamos heb ik nu mosballen stuk geknipt en daar een leuk ''gras''veldje van gemaakt. Ben erg tevreden, denk dat ik het grasveldje binnenkort zelfs ga uitbreiden want de bodembewoners zijn er ook erg blij mee :)