pffff 40 jaar inmiddels en dan valt er nog zo'n hoop te leren hier op het forum!Timothy schreef:Lijkt me een goede indeling.
Bedankt voor de uitleg en het meedenken allemaal!

pffff 40 jaar inmiddels en dan valt er nog zo'n hoop te leren hier op het forum!Timothy schreef:Lijkt me een goede indeling.

Kees schreef:Sinds kort 44 en leer nog elke dag bij

volledig mee eens, en niet alleen op forum'sKevin schreef:Wat zegt leeftijd of de tijd dat je in de hobby zit als je nooit iets leest. Ik heb eigenlijk al zo lang ik me kan herinneren een aqua in huis gehad. Vroeger mijn ouders en ik vanaf een jaar of 8 begonnen met een eigen bakkie van 60 cm. De vader van een vriendin van mij had een best flinke tropische viskwekerij waar ik heel wat uurtjes rond gelopen heb, info slupen zeg maar.
Nu ook nog steeds doordat je zoveel leest en er toch steeds nieuwe zaken ontwikkeld worden leer je nog bij. Kan me zo voorstellen dat iemand die al 60 jaar een aqua heeft en nooit een boek leest of verder gaat dan alleen het uitkiezen van de visjes nog minder weet als iemand die een week hier op het forum rondhangt.
Idd, de goeie ouwe bieb..Kees schreef:Inderdaad niet alleen WWW.
Toen we hier weer besloten om een aquarium te nemen, was de eerste rit niet naar de LFS, maar naar de bieb.