Hey allemaal.
Ik heb vandaag een eheim classic 2213 buitenfilter gekocht en heb daar een vraag over.
Er zit een koolvlies spons en een gewone spons bij. Nu ben ik nog best wel een leek en weet niet zo goed waar ik het nu mee op moet vullen.
Ik zie allerlei verschillende materialen die je er in kan doen. Hebben jullie tips over hoe en met wat ik het beste kan vullen?
alvast bedankt
Vraagje over een eheim.
-
witte
- 200-400

Re: Vraagje over een eheim.
Ik heb aan de onderkant keramische pijpjes,daarbovenop een blauwe spons inde vorm van het filter,en aan de bovenkant eerst wat blauwe watten en daarboven op witte watten.
-
witte
- 200-400

Sorry,dat koolvlies spons kun je aan de kant leggen en wordt alleen gebruikt als je 1 x medicijnen of iets dergelijks hebt gebruikt,maar zeker niet standaard.
super. dankjewel.
Ik heb nog een vraagje. waar kan ik het aanzuigstuk en de toevoer stuk het beste in het aquarium plaatsen. Is dit slim om dit tegen over elkaar te doen of moet het juist naast elkaar? kan iemand mij hiermee helpen?
Ik heb nog een vraagje. waar kan ik het aanzuigstuk en de toevoer stuk het beste in het aquarium plaatsen. Is dit slim om dit tegen over elkaar te doen of moet het juist naast elkaar? kan iemand mij hiermee helpen?
-
witte
- 200-400

tegen over elkaar is het meest gebruikelijk.
Inderdaad en daarbij een beetje spelen met de stroming zodat je wateroppervlak zo veel mogelijk in beweging is.