discus+antennebaarsje?
-
witte
Onderwerp auteur - 200-400

discus+antennebaarsje?
Hoi ik heb een aquariumzaak gecontacteerd en me laten vertellen dat de ramirezi zeer goed samen gaat met discussen,mijn vraag: iemand ervaring of advies,het lijkt me een hele mooie combinatie.
Re: discus+antennebaarsje?
Ze kunnen inderdaad zonder problemen bij elkaar, maar de temperatuur is wel wat hoog voor ze.
Ik heb me al eens laten vertellen dat ze hierdoor wel een gezond maar korter leven als op water van wat lagere temperatuur.
Ik heb me al eens laten vertellen dat ze hierdoor wel een gezond maar korter leven als op water van wat lagere temperatuur.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
-
witte
Onderwerp auteur - 200-400

Heb net een stuk gelezen bij discusclub.nl ,ze schijnen zowiso niet ouder te worden dan 2jaar.
Op de andere sites staat juist dat het een warmte minnend visje is.
Op de andere sites staat juist dat het een warmte minnend visje is.
-
jari4now
Deze twee visjes gaan erg goed samen, het is een visje die nog gevoeliger is voor de waterwaardes dan de discus.
Het is een veel gebruikte bijvis in een discusbak en erg mooi,de Microgeophagus altispinosa is een goed alternatief die wat minder gevoelig is.(het neefje van.....)
Het is een veel gebruikte bijvis in een discusbak en erg mooi,de Microgeophagus altispinosa is een goed alternatief die wat minder gevoelig is.(het neefje van.....)