niets aan de hand en dan begint het darmen beginnen dicht te slippen op de 10° dag geeft hij nog 300 lpu het water
loopt er gewoon uit , darmen loskoppelen glas eraf lichten eraf en langs boven met mijn spiraal borsteltje darmen
uitkuisen ,zowel in als uitlaat , dan langs onderen de kranen open zetten en dan komt het een dikke vetige
smurrie van lichte bruine algen het is niet alleen met de 2 m bak maar ook met de 1 m bak .
Ik heb de origineele darmen al verwisseld door zwarte kwestie van minder licht maar dat blijft juist hetzelfde en
dat moet ik alle 10 dagen doen zowel met de aqua pro alsmet de 2 eheims van de 1 m bak een 2013 , 390 lpu en een 2015 , 640 lpu ik ververs alle maanden 1/2 water van alle 2 de bakken en noodgedwongen 3 X per maand de
darmen uitkuisen daar ik de laatste 2 jaren geen dode of zieke vissen gehad hebt neem ik aan dat mijn waterwaarders goed zijn op de 2 m zit nog een intern filter van 1000 lpu , marea stromingspomp van 4000 lpu en een turbelle van 6000 lpu en op mijn 1 m bak een eheim 1250 van 1200 lpu alles draait goed zeker die darmalgen wat kan ik daar aan doen ?