Ik kan kopen:
Een aantal stendker Solid turqoise vissen van Stndker: 12 cm voor 15 euro stuk en een aantal santarem van Stendker 12 cm 17,50 per stuk.
Nu is mijn vraag:
Zal ik dat doen en deze zolang in mijn quarantaine bak zetten totdat ik de ziekte onder controle heb in mijn bak, of liever even wachten tot ik zeker wet dat de discussen in mijn grote bak ziekte vrij zijn?
Ik was van plan om een stuk of 6 discussen bij in mijn bak te doen (heb er nu 4)
Nieuwe discussen
Re: Nieuwe discussen
Met alle problemen die je hebt (gehad) zou ik wachten.
Discusvissen zijn altijd verkrijgbaar en als je ze nu in je Q-bak zet kun je die ook niet meer gebruiken voor behandeling.
Ik zou eerst alles even laten draaien en over een half jaar of misschien wel een jaar weer eens verder kijken.
Discusvissen zijn altijd verkrijgbaar en als je ze nu in je Q-bak zet kun je die ook niet meer gebruiken voor behandeling.
Ik zou eerst alles even laten draaien en over een half jaar of misschien wel een jaar weer eens verder kijken.
275x65x60
Ook mij idee hoor, eerst maar is die ziekte/aandoeningen de bak en het huis uit voor je verder gaat uitbreiden.
-
Maarten
Onderwerp auteur
Ja, was ook mijn gedachte maar ze zijn zo mooi en ik mis mijn andere vissen hihi
De bak is nu wel heel groot hoor met maar 4 discussen erin!
De bak is nu wel heel groot hoor met maar 4 discussen erin!
En inderdaad, wachten is het motto.
Stel je voor dat er inderdaad iets in je bak zit wat je nieuwe aanwinst om zeep helpt...
Stel je voor dat er inderdaad iets in je bak zit wat je nieuwe aanwinst om zeep helpt...
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie