Binnenkort ben ik dus eigenaar van een 250 x 70 x 70 bak met Bioloog (Dankzij Rob).
Wat is een mooi kleurrijk Malawi bestand?
Ik wil in elk geval Moori's hebben. Die vind ik echt geweldig!
En hoeveel vis kan er ongeveer in?
Planning van mijn toekomstige bak.....
-
Rob Bosman
Onderwerp auteur
Re: Planning van mijn toekomstige bak.....
Er zijn er hier een paar die Malawi verkopen, waaronder onze eigen Coby en dan hebben ons Cindy voor de meer apparte soorten en Wildvang nakweek.
-
Maarten
Onderwerp auteur
Hier een paar foto's van de nieuwe bak:

Ik denk dat de huidige eigenaar ook wel een leuk bestandje weet, doe ze de groeten van me.
Ik kan je de polit erg aanraden, zo spierwit echt een heel mooi gezicht, Verder het de soort Aulonocara ook heel wat mooi gekleurde vissen. Cynotilapia en Protomelas hebben ook heel wat mooie vissen.
Zijn wel allemaal vissen met een pittig karakter, maar met 250 cm kan je een heel eind op.
Ik kan je de polit erg aanraden, zo spierwit echt een heel mooi gezicht, Verder het de soort Aulonocara ook heel wat mooi gekleurde vissen. Cynotilapia en Protomelas hebben ook heel wat mooie vissen.
Zijn wel allemaal vissen met een pittig karakter, maar met 250 cm kan je een heel eind op.
-
Maarten
Onderwerp auteur
Heb inmiddels al een paar vissen op het oog:
Haplochromis Livingstoni Kaligono

Cyrtocara moorii

Tramitichromis intermedius

Nimbochromis venustus

Kan dit bij elkaar?
Haplochromis Livingstoni Kaligono

Cyrtocara moorii

Tramitichromis intermedius

Nimbochromis venustus

Kan dit bij elkaar?
-
Maarten
Onderwerp auteur
En nog een ander vraagje:
Kunnen mijn Mnuba's er ook bij in? Of worden die opgevreten?
Kunnen mijn Mnuba's er ook bij in? Of worden die opgevreten?
-
Coby
Onderwerp auteur
Deze kunnen wel bij elkaar in jouw bak, en als je voor voldoende stenen zorgt kunnen de Mbuna's er ook best in, ik heb ze hier ook door elkaar zitten in een 2 meter bak. Er zijn mensen die ze wel apart houden maar dat is ieder zijn keus vind ik. 
-
Maarten
Onderwerp auteur
Ok, dank je wel voor je antwoord Coby 
Ik heb nu mijn 120 bak leeg en compleet aangeboden. Als hij leeg weggaat, gaan mijn mnuba's in de grote bak straks
Ik heb nu mijn 120 bak leeg en compleet aangeboden. Als hij leeg weggaat, gaan mijn mnuba's in de grote bak straks