Ik heb een vraag.
Zou je 2 stelletjes honinggoerami in een 60cm bak kunnen houden of vliegen de mannetjes elkaar in de vinnen?
2 stelletjes honinggoerami
-
Gast
Re: 2 stelletjes honinggoerami
niet alleen de mannetjes, de vrouwtjes ook als er wat te winnen valt.
Het zal als volgt gaan.
De mannetjes vliegen elkaar in de vinnen en de verliezer druipt af.
De dames zullen de competitie aangaan wie er met de winnaar verder mag.
Omdat je bak de ruimte niet bied voor de verliezers om helemaal uit beeld te verdwijnen zal het altijd herrie blijven.
Als je dit zo wil doen moet je dus een extra bak klaar hebben staan voor de verliezers.. het is wel een natuurlijke manier om een paartje aan te sporen om eitjes te leggen. als je maar goed in de gaten houdt dat de verliezers zo snel mogelijk de bak uit zijn.
Het zal als volgt gaan.
De mannetjes vliegen elkaar in de vinnen en de verliezer druipt af.
De dames zullen de competitie aangaan wie er met de winnaar verder mag.
Omdat je bak de ruimte niet bied voor de verliezers om helemaal uit beeld te verdwijnen zal het altijd herrie blijven.
Als je dit zo wil doen moet je dus een extra bak klaar hebben staan voor de verliezers.. het is wel een natuurlijke manier om een paartje aan te sporen om eitjes te leggen. als je maar goed in de gaten houdt dat de verliezers zo snel mogelijk de bak uit zijn.
Re: 2 stelletjes honinggoerami
Ik zou het niet doen, Ik had een mannetje en twee vrouwtjes en ik heb een vrouwtje moeten weg doen. Ze werdt steeds aangevallen door het andere vrouwtje.