stroom gedeelte onder water?????
-
witte
Onderwerp auteur - 200-400

stroom gedeelte onder water?????
hoi ik wil mijn verwarming verhangen die hangt nu bij de aanzuig van 2 pompen en ik wil hem aan de andere kant hangen daar waar het water weer de bak inkomt,aan deze kant zit echter een strip gekit voor de stevigheid denk ik of voor de waterhoogte dus als ik mijn verwarming hier hang moet alles onder die strip dus onder water, nu had ik de verwarming met de snoer boven het water oppervlak hangen,kan dit onder water?????gr.hans
-
Gast
Re: stroom gedeelte onder water?????
Tenzij er een max waterpijl op staat aangegeven. 
heb ik ervaring meekevin schreef:Tenzij er een max waterpijl op staat aangegeven.
-
witte
Onderwerp auteur - 200-400

Aan deze kant kan het helaas niet anders....maar ik zit toch weer ergens mee,ik heb mijn verwarming voor ong.400ltr veranderd van 100 naar 200watt omdat die van 100 watt niet uitging,nu was dat bij die van 200watt ook dus ik dacht: nu trekken de pompen direct het verwarmde water uit de bak ik hang hem aan de andere kant bij de uitstroom van de pomp,maar nu gaat hij ook niet uit,staat nu ingesteld op 29 graden maar de thermo meter staat nu op 31 graden,als ik nu met de hand voel is het water aan de oppervlakte redelijk ''koud'' en dieper in de bak warm,de thermostaat van mijn jager verwarming zit natuurlijk boven aan,weet iemand een oplossing????,oh ja mijn verwarming hang kaarsrecht naar beneden.
Hoeveel liter zit er in je aqua Witte?
Zo eerst eens kijken of je een 2e thermometer kan vinden. Moet wel zeggen dat de temperatuur die een thermometer aangaat, vaak accurater is als op een thermostaat.
En zo kan je ook 2 kanten meten.
En zo kan je ook 2 kanten meten.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie