natuurlijk filter
-
Kevin
Onderwerp auteur
- Hoofdbeheerder / oprichter

Re: natuurlijk filter
Mooi bedacht, lijkt me ook een prachtig geheel als je het zo kunt bouwen.
-
Gast
-
Kevin
Onderwerp auteur
- Hoofdbeheerder / oprichter

Met dat idee loop ik ook al jaren rond
Lijkt me wel een practig gezicht.
-
Wildcaught Heckel
- 0-200

-
Anonymous
Aan de hand van dit idee, ben ik aan de slag gegaan en een nieuw balkonnetje boven de ingebouwde bak gemaakt.
Is nog niet helemaal klaar en de technische details met stromend water moeten dan ook nog uitgewerkt worden.
Ik heb er voor het gezicht een bloembak in gezet maar ik denk dat die best is om te bouwen tot opvangbak.. lekker low budget

En een totaal plaatje.

Is nog niet helemaal klaar en de technische details met stromend water moeten dan ook nog uitgewerkt worden.
Ik heb er voor het gezicht een bloembak in gezet maar ik denk dat die best is om te bouwen tot opvangbak.. lekker low budget

En een totaal plaatje.

-
yvon
En ik hoef eindelijk niet meer tegen de lelijke witte binnenkant van die kast aan te kijken, heel goed bezig zou ik zeggen
Scheelt ook wat groen in huis, het enige groen staat in de aqua's, als we ze zelf niet slopen door vergeten water te geven dan slopen de katten het wel
dit is dus een ideale manier om toch planten in huis te houden.
Groetjes yvon.
Scheelt ook wat groen in huis, het enige groen staat in de aqua's, als we ze zelf niet slopen door vergeten water te geven dan slopen de katten het wel
Groetjes yvon.
-
Coby
Het is wel een briljant idee waar jullie mee bezig zijn, dus ik hoop dat we het binnenkort in werking kunnen zien.
@Yvon en DMDM jullie kast ziet er netjes uit zo, wel sfeervol met al dat groen.
@Yvon en DMDM jullie kast ziet er netjes uit zo, wel sfeervol met al dat groen.
-
Coby
Dat zijn een paar mooie verhalen Reijer, daar kunnen we weer wat van leren!