paludarium bouw
Re: paludarium bouw
mooie bak zeg
ik mis alleen wat kleur
meschien planten met rode bladeren vind ik heel mooi

ik mis alleen wat kleur
meschien planten met rode bladeren vind ik heel mooi
groetjes sandra
prachtige bak ja en achterwand en de bouw er van.
-
sas
Dit onderwerp moet ik snel mijden,anders staat er zo weer een nieuwe bak
prachtig om te zien!
prachtig om te zien!
Bedankt voor de complimenten.
Er komen in de toekomst misschien nog een paar rode planten bij maar dan moet eerst de lichtkap in orde zijn anders krijgen ze niet genoeg licht en gaan ze daar weer dood door
Er komen in de toekomst misschien nog een paar rode planten bij maar dan moet eerst de lichtkap in orde zijn anders krijgen ze niet genoeg licht en gaan ze daar weer dood door
blijven mooi die cory's
dat zul je altijd houden natuurlijk, maar eh ben je er niet helemaal tevree over? of juist wel?Rico schreef:hahaha, smaken verschillen :blozen:
Ik vind corry's niet zo heel erg mooi, maar ze doen wel heel erg goed hun werk als opruimers. En dat heft me besloten om ze dan toch maar in mijn bakje te zetten.
gr, Rico
das dan duidelijk. ik vind ze wel aardig om te zien omdat ze er eigenlijk onnozel uit zien en never nooit stil zitten en altijd maar moet blijven vreten en schoonmaken, this net mijn moeder 
Komt wel Rico, over een tijdje vind je ze ook wel leuk. Maar ik heb het idee dat het bij jou meer om de bovenste helft van het paludarium te doen is.
Hahahahamol schreef:das dan duidelijk. ik vind ze wel aardig om te zien omdat ze er eigenlijk onnozel uit zien en never nooit stil zitten en altijd maar moet blijven vreten en schoonmaken, this net mijn moeder
@ Kevin: Ik vind beide heel leuk en het moet straks wel 1 geheel worden dus als boven wel mooi is maar onder niet, is het totaal plaatje ook niet mooi. Het gaat mij vooral om de apisto's die in het water komen, maar als de bak niet goed draait hebben hun het ook niet goed dus dan moet ik maar een beetje toegeven en toch dingen doen of laten waar ik niet echt 100% tevreden over ben.
En zoals je al zei, zal ik ze straks vast wel mooi gaan vinden (was met mijn vriendin ook zo. sssssttttttt niet verklappen
gr, Rico
Rico schreef:Hahahahamol schreef:das dan duidelijk. ik vind ze wel aardig om te zien omdat ze er eigenlijk onnozel uit zien en never nooit stil zitten en altijd maar moet blijven vreten en schoonmaken, this net mijn moederlaat haar dit maar niet lezen...
![]()
@ Kevin: Ik vind beide heel leuk en het moet straks wel 1 geheel worden dus als boven wel mooi is maar onder niet, is het totaal plaatje ook niet mooi. Het gaat mij vooral om de apisto's die in het water komen, maar als de bak niet goed draait hebben hun het ook niet goed dus dan moet ik maar een beetje toegeven en toch dingen doen of laten waar ik niet echt 100% tevreden over ben.
En zoals je al zei, zal ik ze straks vast wel mooi gaan vinden (was met mijn vriendin ook zo. sssssttttttt niet verklappen)
Ik zeg niks hoor, maar zij zal zeggen "alles went behalve een vent."