zwarte spons
Re: zwarte spons
Met aktieve kool zelf kan dat wel ja, maar of het met de geïpregneerde ook kan durf ik niet te beweren. Dat spul is vele fijner dan de kool die normaal in een netje gaat.
-
Rob Bosman
Ina, denk dat die zwarte spons te weinig opname capaciteit heeft en met medicijn gebruik (niet planten voeding) moet je toch al je substraat verwijderen uit je filter en dan kan je daarna beter een zak met kool erin hangen. Paar dagen enkel over kool filteren en je hebt alle medicatie er weer uit.
Dan gooi ik hem dus gelijk maar weg, nu doet ie niks, moet er toch uit bij medicijngebruik etc, filtert niet echt goed erna en als hij er te lang in zit kan hij de verkeerde stoffen weer terug gaan geven.
Dus jullie hebben nu geen enkele vorm van filteren over kool erin?
Of zo'n netje?
Dus jullie hebben nu geen enkele vorm van filteren over kool erin?
Of zo'n netje?
Doe mij maar een joint zei de goudvis, dan word ik lekker haai..........
-
Rob Bosman
Nee, ik doe alleen kool gebruiken om medicijnen eruit te filteren. In me grotebak gebruik ik geen kool.
o.k bedankt.
-
Rob Bosman
inadepina schreef:o.k bedankt.
Graag gedaan hoor, wij zijn hier op het forum om elkaar om elkaar te helpen niet waar. (uit het schaap met de 5 poten)
ja dat ken ik nog hoor, ben geen 18 meer hahahahaha.Discuskwekerij Bèrrege schreef:inadepina schreef:o.k bedankt.
Graag gedaan hoor, wij zijn hier op het forum om elkaar om elkaar te helpen niet waar. (uit het schaap met de 5 poten)
met adele en leen en piet in zwart wit. was nog jong maar weet het wel.
in leeftijd in gewicht?
beide weinig verschil denk ik.
yep wel weer nu, was er mooi vanaf, maar komt weer goed.