nou het aquarium staat ondertussen binnen in de kamer. en ik heb de terrassen erin gezet, moeten nog afgemaak worden hoor. en het is te, teveel dus ik hou straks alleen de grootste erin.
morgen verven en dan dinsdag epoxy eroverheen dan donderdag w.s aquarium vullen en terras erin en dan spoelen.
dan weekend de plantjes erin.
terras bouwen van piepschuim
Re: terras bouwen van piepschuim
Doe mij maar een joint zei de goudvis, dan word ik lekker haai..........
nou vandaag epoxy eroverheen en met elke streek ging er tegellijm mee
nu 3 uur later is de epoxy nog net zo nat als toen ik het erop smeerde, dus waar het fout is gegaan weet ik niet maar heb er een hard hoofd in. want volgens mij moest het toch al een stuk opgedroogd zijn
ik had mijn twijfels al want toen ik vanmiddag het terras pakte gaf de tegellijm gewoon af, het brokkelde en was stoffig.
nu 3 uur later is de epoxy nog net zo nat als toen ik het erop smeerde, dus waar het fout is gegaan weet ik niet maar heb er een hard hoofd in. want volgens mij moest het toch al een stuk opgedroogd zijn
ik had mijn twijfels al want toen ik vanmiddag het terras pakte gaf de tegellijm gewoon af, het brokkelde en was stoffig.
-
Rob Bosman
ben je niet vergeten om de verharder door de epoxy temengen want normaal gesproken moet het haast onder je kwast drogen.
nou ik ben vrouw, maar zo slim ben ik nog wel hoor
ik heb het netjes 1 op 2 gemengd. kon niet mis gaan want ik heb blik a bij blik b gedaan precies zoals het op het blik stond.
maar heb net nog ff gevoeld het voelt, heel optimistisch, iets steviger aan.
nee het droogde zeker niet onder de kwast. daar had ik wel rekening mee gehouden, de hulptroepen stonden stand by om bij te springen.
ben benieuwd morgenvroeg of het hard is geworden.
soms duurt het fff langer voor het hard is
(geduld)
ik heb het netjes 1 op 2 gemengd. kon niet mis gaan want ik heb blik a bij blik b gedaan precies zoals het op het blik stond.
maar heb net nog ff gevoeld het voelt, heel optimistisch, iets steviger aan.
nee het droogde zeker niet onder de kwast. daar had ik wel rekening mee gehouden, de hulptroepen stonden stand by om bij te springen.
ben benieuwd morgenvroeg of het hard is geworden.
soms duurt het fff langer voor het hard is
nou waar hars zat was het hard. maar w.s omdat het zo lang duurde is het af gaan lopen, dus op de randen zat geen hars meer, kon de tegellijm weer voelen. zo ook waar het een beetje ongelijk was, ik heb met insmeren heel goed opgelet dat er overal hars zat, kon je goed zien omdat de hars glimt, maar nu zat er dus op 1/3 geen hars meer.
baaaaaaaaaaaaalen................................
baaaaaaaaaaaaalen................................
Heb je nog hars over? er mag gerust nog wel een laag overheen, maar dan eerst deze even flink laten drogen. 
nou hij was dus keihard, kon er geen spijker induwen, dus de tweede laag zit er nu overheen.
en ook deze droogde echt niet onder de kwast.
alles staat klaar hier, zand, caviar, aquarium, nieuwe plantjes nu het terras nog.
maar dat wordt morgenmiddag, eerst goed laten drogen.
tis hier net een tuincentrum, tig emmers met caviar en zand schoon gespoeld, doorzichtige bak met plantjes
en ook deze droogde echt niet onder de kwast.
alles staat klaar hier, zand, caviar, aquarium, nieuwe plantjes nu het terras nog.
maar dat wordt morgenmiddag, eerst goed laten drogen.
tis hier net een tuincentrum, tig emmers met caviar en zand schoon gespoeld, doorzichtige bak met plantjes
Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien!!
Wel een "goedkoop"tuincentrum dan ....jij kan alles gratis in de bak doen!!HAHAHAAH
Wel een "goedkoop"tuincentrum dan ....jij kan alles gratis in de bak doen!!HAHAHAAH
Groetjes Ilonka
ja nu wel, heb het eerst moeten kopen
nou de eerste dingen staan erin, terras nog niet mag nog een half dagje uitharden.
vanavond het terras, zand en caviar.
dan een paar dagen spoelen en dan de plantjes.
ik zal tzt foto's plaatsen in het andere topic.
nou de eerste dingen staan erin, terras nog niet mag nog een half dagje uitharden.
vanavond het terras, zand en caviar.
dan een paar dagen spoelen en dan de plantjes.
ik zal tzt foto's plaatsen in het andere topic.