http://dieren.marktplaats.nl/vissen-aqu ... ck=1#photo
plus in Breukelen waar ik woon, dus 2 minuten rijden
nee de lampen zijn een half jaar oud...inadepina schreef:1/2 jaar oud en ziet er goed uit is niet duur, kost nieuw 225 euro. ( alles erop en eraan).
heb ik weer te snel gelezen........ advertentie is weg, dus kan het niet nalezen.Biancab schreef:nee de lampen zijn een half jaar oud...inadepina schreef:1/2 jaar oud en ziet er goed uit is niet duur, kost nieuw 225 euro. ( alles erop en eraan).
yvon schreef:Nou dat gaat goed tessa, ik zal niet verbaasd zijn als je over een poosje typt dat je een vijver in je kamer zet![]()
![]()
Maar even serieus, die bak ziet er goed uit zeg en dan die maat voor die prijs, ik geef je geen ongelijk dat je die wil gaan halen.
Er staan er zat op marktplaats die meer vragen voor een veel kleinere bak.
met een plamuurmes of breekmes die je er tussen duwt. Het zit meestal vast met een paar dotten silicone die best makkelijk door te snijden zijn.Tessa schreef: Alleen die binnenfilter.... Hoe kan ik die er het beste uit halen?
Haha ongetwijfeld. Dankjewelyvon schreef:Ik hoop dat je er veel plezier van zul beleven
O oke, maar kunnen ze geen koppel worden als ze eenmaal in mijn bak zitten?Kees schreef:2 maanvissen zou kunnen, maar dan wel als koppel.
Als je ze gaat kopen, vraag dan wel om een bewezen koppel!
Verder zou ik er geen chinese danio's doen maar een leuke school tetra's.